наверх ⇑

Робота зі зверненнями громадян і їх особистий прийом є одним з пріоритетних напрямків діяльності органів виконавчої влади, а також однією з форм співпраці райдержадміністрації з громадськістю. Протягом січня - березня 2020 року райдержадміністрацією, її структурними підрозділами, виконкомами сільських і селищних рад продовжено роботу щодо вирішення проблемних питань громадян, які порушуються у зверненнях до різних гілок влади, задоволення потреб населення, упередження звернень громадян та усу ....

За 2019 рік до районної державної адміністрації надійшло 237 звернень громадян, з них 197 – письмових, у тому числі з обласного контактного центру – 126, 40 – зареєстрованих на особистому прийомі у голови районної державної адміністрації та заступників голови районної державної адміністрації. Станом на 01.01.2020 року конституційним правом на звернення скористалися 328 громадян, що на 13 менше, ніж за відповідний період 2018 року (341 громадянин). Загальна кількість ....

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року. За 9 місяців 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 186 звернень громадян, з них 146 - письмових, у тому числі з обласного контактного центру - 89, 40 - зареєстроване на особистому прийомі у голови районної державної адміністрації та заступників голови районної державної адміністрації. Станом на 01.10.2019 конституційним правом на звернення скористалися 226 громадян, що на 4 менше, ніж за відповідний період 2 ....

За І півріччя 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 127 звернень громадян, з них 96 - письмових, у тому числі з обласного контактного центру - 56, 31 - зареєстроване на особистому прийомі у голови районної державної адміністрації та заступників голови районної державної адміністрації. Станом на 01.07.2019 конституційним правом на звернення скористалися 169 громадян, що на 30 більше, ніж за відповідний період 2018 року (139 громадян). Загальна кількість звернень до районн ....

За 2018 рік до районної державної адміністрації надійшло 221 звернення громадян, з них 187 - письмові, у тому числі з обласного контактного центру - 116, 34 - зареєстровані на особистому прийомі у голови голови районної державної адміністрації та першого заступника голови районної державної адміністрації. З телефонного зв’язку «Гаряча лінія» звернень не надходило. Станом на 01.01.2019 конституційним правом на звернення скористалися 341 громадян, що на 697 менше, ніж за відпові ....

За 9 місяців 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 129 звернень громадян, з них 105 - письмові, у тому числі з обласного контактного центру - 62, 24 - зареєстровані на особистому прийомі у першого заступника голови районної державної адміністрації. З телефонного зв’язку «Гаряча лінія» звернень не надходило. Станом на 01.10.2018 конституційним правом на звернення скористалися 230 громадян, що на 539 менше, ніж за відповідний період 2017 року ( 769 громадян). ....

За І півріччя 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 79 звернень громадян, з них 65 - письмові, у тому числі з обласного контактного центру - 37, 14 - зареєстровані на особистому прийомі у першого заступника голови районної державної адміністрації. З телефонного зв’язку «Гаряча лінія» звернень не надходило. Станом на 02.07.2018 конституційним правом на звернення скористалися 139 громадян, що на 349 менше, ніж за відповідний період 2017 року ( 488 громадян). ....

За І квартал 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 38 звернень громадян, з них 31 - письмові, у тому числі з обласного контактного центру - 20, 7 - зареєстровані на особистому прийомі першого заступника голови районної державної адміністрації. З телефонного зв’язку «Гаряча лінія» звернень не надходило. Упродовж січня – березня 2018 року у абсолютних цифрах розглянуто звернення жителів: смт Маньківка –11, с. Поташ – 5, с. Іваньки – 3, ....

Протягом 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 369 звернень громадян, з них 246 - письмові, у тому числі з обласного контактного центру - 134, 121 - зареєстровані на особистих прийомах головою районної державної адміністрації та його заступниками. З телефонного зв’язку «Гаряча лінія» звернень надійшло 2 звернення. За звітний період конституційним правом на звернення скористалися 1038 громадян. У абсолютних цифрах розглянуто звернення жителів: смт Маньківка & ....

Протягом 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 369 звернень громадян, з них 246 - письмові, у тому числі з обласного контактного центру - 134, 121 - зареєстровані на особистих прийомах головою районної державної адміністрації та його заступниками. З телефонного зв’язку «Гаряча лінія» звернень надійшло 2 звернення. За звітний період конституційним правом на звернення скористалися 1038 громадян. У абсолютних цифрах розглянуто звернення жителів: смт Маньківка & ....

Станом на 29.09.2017 до районної державної адміністрації надійшло 273 звернення громадян, з них 182 - письмові, у тому числі з обласного контактного центру - 101, 90 - зареєстровані на особистих прийомах головою районної державної адміністрації та його заступником. З телефонного зв’язку «Гаряча лінія» звернень надійшло 1 звернення. За звітний період конституційним правом на звернення скористалися 769 громадян. У абсолютних цифрах розглянуто звернення жителів: смт Маньківка & ....

За І півріччя 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 170 звернень громадян, з них 116 - письмові, у тому числі з обласного контактного центру - 62, 53 - зареєстровані на особистих прийомах головою районної державної адміністрації та його заступником. З телефонного зв’язку «Гаряча лінія» звернень надійшло 1 звернення. Станом на 01.07.2017 конституційним правом на звернення скористалися 488 громадян, що на 194 менше, ніж за відповідний період 2016 року ( 682 грома ....

За І квартал 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 87 звернень громадян, з них 56 - письмові, у тому числі з обласного контактного центру - 31, 31 - зареєстровані на особистих прийомах головою районної державної адміністрації та його заступником. З телефонного зв’язку «Гаряча лінія» звернень не надходило. Станом на 01.04.2017 конституційним правом на звернення скористалися 179 громадян, що на 174 менше, ніж за відповідний період 2016 року ( 353 громадян). За ....

Протягом 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 392 звернення громадян, 332 – письмові, у тому числі з обласного контактного центру - 248, 58 - зареєстровані на особистих прийомах головою районної державної адміністрації та його заступниками, та 2 звернення з телефонного зв’язку «Гаряча лінія». Станом на 30.12.2016 конституційним правом на звернення скористалися 936 громадян, що на 359 більше, ніж за відповідний період 2015 року ( 577 громадян). Загальн ....

Сторінки: 1 2