наверх ⇑

Про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації впродовж 2017 року.

Протягом 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 369 звернень громадян, з них 246 - письмові, у тому числі з обласного контактного центру - 134, 121 - зареєстровані на особистих прийомах головою районної державної адміністрації та його заступниками. З телефонного зв’язку «Гаряча лінія» звернень надійшло 2 звернення. За звітний період конституційним правом на звернення скористалися 1038 громадян.

У абсолютних цифрах розглянуто звернення жителів: смт Маньківка –95, с. Крачківка – 9, с. Вікторівка – 18, с. Роги – 8, с. Кислин - 8, с. Березівка-2, с. Нестерівка – 7, с. Поташ – 17, с. Молодецьке - 15, с. Іваньки – 46, с. Дзензелівка – 18, с. Русалівка – 6, смт Буки – 10, с. Багва – 16, с. Кривець – 11, с. Юрпіль – 7, с. Зелений Гай – 2, с. Кищенці – 9, с. Кути – 5, с. Добра – 10, с. Попівка – 8, с. Паланочка – 3, с. Подібна – 7, с. Харківка – 4, с. Улянівка – 3, с. Чорна Кам’янка – 4, іногородні - 21.

Порушувались  у розрізі питань: аграрної політики та врегулювання земельних відносин – 87, транспорту та зв’язку - 11, соціального захисту – 98, охорони здоров’я - 12, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 14, комунального господарства - 56,  сім’я, діти – 3, діяльності об’єднань громадян – 1, праці і заробітної плати – 12, екології – 19, житлові – 12, інформаційної політики – 7, діяльності місцевих органів виконавчої влади – 9, діяльності місцевого самоврядування – 15, культури – 2, освіти – 3, інші - 31.

Впродовж звітного періоду у районній державній адміністрації розглянуто звернення пільгових категорій громадян, а саме: членів багатодітних сімей - 12, від інвалідів загального захворювання – 31, одиноких матерів – 9, від пенсіонерів, дітей війни, ветеранів праці – 99, учасників бойових дій – 26 та 3 звернення від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

Також приділяється особлива увага організації особистих прийомів громадян, під час яких протягом січня – грудня 2017 року розглянуто 121 звернення, що на 63 більше або 52%, ніж за відповідний період минулого 2016 року (58 звернень). На особистих прийомах головою районної державної адміністрації розглянуто 57 звернень громадян, із них 12 – задоволено, на 45 звернення дано роз'яснення.

У районній державній адміністрації не зафіксовано порушень строків розгляду та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються  керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Заявників завжди повідомляють про результати розгляду у встановлений законодавством термін або відповідно до встановленого терміну, визначеного у резолюціях голів обласної та районної державних адміністрацій.

Упродовж звітного періоду на розгляд до районної державної адміністрації з органів влади вищого рівня надійшло 159 звернень громадян, що на 108 менше, або на 40%, ніж за відповідний період 2016 року (267 звернень) і у загальному становить 43% від загальної кількості звернень громадян, що зареєстровані в районній державній адміністрації впродовж 2017 року.

З Урядової «гарячої лінії» від жителів району зареєстровано 134 звернення, в яких були порушені наступні питання: призначення і виплата субсидій, надання матеріальної допомоги, комунальні та земельні питання. Усі звернення розглянуто у встановлені терміни. Із 134 звернень - 42 вирішено позитивно, на 84 – надано роз’яснення, 8 – перебувають у розгляді.

Протягом звітного періоду у районну державну адміністрацію надійшло 35 колективних звернень, що на 10 більше, ніж за відповідний період 2016 року (25 звернень) від жителів смт Буки, смт Маньківка, с. Вікторівка, с. Русалівка, с. Багва, с. Поташ, с. Зелений Гай, с. Добра, с. Паланочка, с. Іваньки, с. Кути, с. Вікторівка, с. Добра, с. Дзензелівка, с. Нестерівка, с. Чорна Кам’янка) з питаннями затвердження технічної документації на землю, включення місцевого телеканалу, сприяння в завершенні будівництва каналізаційної лінії, виділення громадського ставка, доплати коштів за оренду земельних паїв, виділення земельних паїв одним масивом та складання акту – передачі, можливості рейдерського захвату Потаського хлібоприймального підприємства, земельних конфліктів, виділення земельних ділянок учасникам бойових дій, створення Іваньківської об’єднаної територіальної громади, виплати заборгованої заробітної плати, встановлення причин масової загибелі бджіл, ремонту даху будинку, проведення перевірки на підприємствах на наявність в повітрі шкідливих викидів, перевірки видобутку піску, переданні ставка у користування громаді, вирішенні проблеми з питною водою, забезпеченні головними уборами сільського хору, роз’ясненні земельних питань, зрізу дерев біля ставка, вирішенні проблеми з водопостачанням, незаконного видобутку піску, виділення землі учасникам АТО, отримання матеріальної допомоги, призначенні субсидії, перевірки правомірності дій посадових осіб, роз'яснення умов оренди водних об’єктів, оплати за оренду паїв.

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» розпорядженням Маньківської районної державної адміністрації від 16 травня 2017 року № 134 створено постійно діючу комісію при районній державній адміністрації з питань розгляду звернень громадян. Проведено 12 засідань комісії, на порядок денний винесено 22 питання.

Проведено 12 днів контролю.

У районній державній адміністрації запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.

За звітний період вивчено стан справ із розгляду звернень громадян  та надано методичну і практичну допомогу з цих питань 8 структурним підрозділам районної державної адміністрації, а саме: відділу культури районної державної адміністрації, управлінню соціального захисту населення районної державної адміністрації, управлінню агропромислового та економічного розвитку районної державної адміністрації, архівному сектору районної державної адміністрації, відділу освіти районної державної адміністрації, фінансовому управлінню районної державної адміністрації, відділу містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства районної державної адміністрації, службі у справах дітей районної державної адміністрації, сектору з питань взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної роботи та цивільного захисту апарату районної державної адміністрації. Також здійснено 16 перевірок делегованих повноважень щодо розгляду звернень громадян у виконавчих комітетах сільських рад – Кутівської, Кислинської, Кривецької, Подібнянської, Рогівської, Молодецької, Іваньківської, Крачківської, Березівської, Нестерівської, Чорнокам’янської, Дзензелівської  та Буцької селищної ради.

За результатами перевірок складено відповідні довідки з рекомендаціями та пропозиціями щодо усунення виявлених недоліків у роботі із зверненнями громадян, та направлено їх до безпосередніх виконавців.

Робота із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі в районній державній адміністрації.