наверх ⇑

Про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за І квартал 2017 року

За І квартал 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 87 звернень громадян, з них 56 - письмові, у тому числі з обласного контактного центру - 31, 31 - зареєстровані на особистих прийомах головою районної державної адміністрації та його заступником. З телефонного зв’язку «Гаряча лінія» звернень не надходило. Станом на 01.04.2017 конституційним правом на звернення скористалися 179 громадян, що на 174 менше, ніж за відповідний період 2016 року ( 353 громадян).

Загальна кількість громадян, які звернулися до районної державної адміністрації за І квартал 2017 року.

У абсолютних цифрах розглянуто звернення жителів: смт. Маньківка –20, с. Крачківка – 1, с. Вікторівка – 5, с. Роги – 1, с. Кислин -1, с. Березівка-1, с. Нестерівка – 1, с. Поташ – 7, с. Молодецьке-9, с. Іваньки – 6, с. Дзензелівка – 1,с. Русалівка – 5, смт Буки – 5, с. Багва – 2, с. Кривець – 7, с. Юрпіль – 5, с. Зелений Гай – 1, с. Кищенці – 2, с. Кути – 2, с. Добра – 2, іногородні -3.

Порушувались у розрізі питань: аграрної політики та врегулювання земельних відносин – 22, транспорту та зв’язку - 6, соціального захисту – 25, охорони здоров’я-2, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 3, комунального господарства - 9, сім’я, діти – 1, діяльності об’єднань громадян – 1, праці і заробітної плати – 3, екології – 1, житлові – 3, інформаційної політики – 2, діяльності місцевих органів виконавчої влади – 3, діяльності місцевого самоврядування – 1, інші - 5.

Впродовж звітного періоду у районній державній адміністрації розглянуто звернення пільгових категорій громадян, а саме: членів багатодітних сімей - 2, від інвалідів загального захворювання – 6, одиноких матерів – 6, від пенсіонерів, дітей війни, ветеранів праці – 16, учасників бойових дій – 10.

Також приділяється особлива увага організації особистих прийомів громадян, під час яких протягом січня – березня 2017 року розглянуто 31 звернення, що на 13 більше або 42%, ніж за відповідний період минулого 2016 року (18 звернень). На особистих прийомах головою районної державної адміністрації розглянуто 25 звернень громадян, із них 7 – задоволено, на 18 звернень дано роз'яснення.

У районній державній адміністрації не зафіксовано порушень строків розгляду та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються  керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Заявників завжди повідомляють про результати розгляду у встановлений законодавством термін або відповідно до встановленого терміну, визначеного у резолюціях голів обласної та районної державних адміністрацій.

Упродовж 2017 року на розгляд до районної державної адміністрації з органів влади вищого рівня надійшло 39 звернень громадян, що на 36 більше, ніж за відповідний період 2016 року (3 звернення) і у загальному становить 45% від загальної кількості звернень громадян, що зареєстровані в районній державній адміністрації впродовж 2017 року.

З Урядової «гарячої лінії» від жителів району зареєстровано 31 звернення, в яких були порушені наступні питання: призначення і виплата субсидій, надання матеріальної допомоги, земельні питання. Усі звернення розглянуто у встановлені терміни. Із 31 звернення - 13 вирішено позитивно, на 18 – надано роз’яснення.

Протягом звітного періоду у районну державну адміністрацію надійшло 13 колективних звернень, що на 10 більше, ніж за І квартал 2016 року (3 звернення) від жителів смт Буки, смт Маньківка, с. Вікторівка, с. Русалівка, с. Багва, с. Поташ, с. Зелений Гай, с. Добра з такими питаннями: затвердження технічної документації на землю, включення місцевого телеканалу, сприянні в завершенні будівництва каналізаційної лінії, виділенні громадського ставка, доплати коштів за оренду земельних паїв, виділенні земельних паїв одним масивом та складання акту – передачі, можливості рейдерського захвату Потаського хлібоприймального підприємства, земельні конфлікти.

Кількість колективних звернень громадян, розглянутих в районній державній адміністрації за січень – березень 2017 року

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 №109 „ Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ” розпорядженням Маньківської районної державної адміністрації від 21 березня 2008 року № 105 створено постійно діючу комісію при районній державній адміністрації з питань розгляду звернень громадян. Проведено 3 засідання комісії, на порядок денний винесено 6 питань.

Проведено 3 дні контролю.

У районній державній адміністрації запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.

За звітний період вивчено стан справ із розгляду звернень громадян  та надано методичну і практичну допомогу з цих питань 6 структурним підрозділам районної державної адміністрації, а саме: відділу культури районної державної адміністрації, управлінню соціального захисту населення районної державної адміністрації, управлінню агропромислового та економічного розвитку районної державної адміністрації, архівному сектору районної державної адміністрації, відділу освіти районної державної адміністрації, фінансовому управлінню районної державної адміністрації. Також здійснено 4 перевірки делегованих повноважень щодо розгляду звернень громадян у 4 виконкомах сільських рад – Кутівської, Кислинської, Кривецької та Буцької селищної ради.

За результатами перевірок складено відповідні довідки з рекомендаціями та пропозиціями щодо усунення виявлених недоліків у роботі із зверненнями громадян та направлено їх до безпосередніх виконавців.

У структурних підрозділах впродовж звітного періоду розглянуто 49 звернень, із них 30 – письмові , 19 – на особистих прийомах. Найбільше звернень зареєстровано в управлінні праці соціального захисту населення районної державної адміністрації – 19.

Впродовж звітного періоду до сільських, селищних рад надійшло 232 звернення, із них 101 – письмові, 131 - на особистих прийомах. Найбільше звернень зареєстровано у Дзензелівській та Молодецькій сільських радах, а найменше – у Попівській, Чорнокам»янській та Потаській сільських радах.

Робота із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі в районній державній адміністрації.