наверх ⇑

Про роботу із зверненнями громадян у районній державній адміністрації за І квартал 2018 року

За І квартал 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 38 звернень громадян, з них 31 - письмові, у тому числі з обласного контактного центру - 20, 7 - зареєстровані на особистому прийомі першого заступника голови районної державної адміністрації. З телефонного зв’язку «Гаряча лінія» звернень не надходило.

Упродовж січня – березня 2018 року у абсолютних цифрах розглянуто звернення жителів: смт Маньківка –11, с. Поташ – 5, с. Іваньки – 3, с. Молодецьке – 3, с. Кривець – 3, іногородні – 3, с. Вікторівка – 2, с. Добра – 2, с. Дзензелівка-1, смт Буки – 1, с. Роги – 1, с. Подібна -1, с. Кищенці – 1, с. Філіція – 1.

Порушувались у розрізі питань: соціального захисту – 20, діяльності місцевого самоврядування – 4, комунального господарства - 3, аграрної політики та врегулювання земельних відносин – 2, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 1, інші - 8.

Протягом звітного періоду зареєстровано 2 звернення від учасників бойових дій, багатодітних сімей – 3, одиноких матерів – 2, безробітних – 3, від інвалідів загального захворювання – 4, від пенсіонерів, дітей війни, ветеранів праці – 9.

Також приділяється особлива увага організації особистих прийомів громадян, під час яких протягом січня – березня 2018 року розглянуто 7 звернень, що на 24 менше, ніж за відповідний період минулого 2017 року (31 звернення). На особистому прийомі першим заступником голови районної державної адміністрації розглянуто 7 звернень громадян на які дано роз'яснення.

У районній державній адміністрації не зафіксовано порушень строків розгляду та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються  керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Заявників завжди повідомляють про результати розгляду у встановлений законодавством термін або відповідно до встановленого терміну, визначеного у резолюціях.

Упродовж звітного періоду на розгляд до районної державної адміністрації з органів влади вищого рівня надійшло 24 звернення громадян, що на 15 менше, ніж за відповідний період 2017 року (39 звернень) і у загальному становить 63% від загальної кількості звернень громадян, що зареєстровані в районній державній адміністрації за І квартал 2018 року.

З Урядової «гарячої лінії» від жителів району зареєстровано 20 звернень, в яких були порушені наступні питання: призначення і виплата субсидій, надання матеріальної допомоги, комунальні та земельні питання. Усі звернення розглянуто у встановлені законодавством терміни. Із 20 звернень - 12 вирішено позитивно, на 8 – надано роз’яснення.

Протягом звітного періоду у районну державну адміністрацію надійшло 3 колективних звернення, що на 10 менше, ніж за відповідний період 2017 року (13 звернень) від жителів смт Маньківка та с. Добра щодо ремонту каналізаційного обладнання в будинку, поверненні земельних ділянок заявникам.

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» розпорядженням Маньківської районної державної адміністрації від 16 травня 2017 року № 134 створено постійно діючу комісію при районній державній адміністрації з питань розгляду звернень громадян. Проведено 3 засідання комісії, на порядок денний винесено 3 питання.

Проведено 3 Дні контролю.

У районній державній адміністрації запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.

За звітний період вивчено стан справ із розгляду звернень громадян  та надано методичну і практичну допомогу з цих питань 6 структурним підрозділам районної державної адміністрації, а саме: відділу культури районної державної адміністрації, відділу освіти районної державної адміністрації, фінансовому управлінню районної державної адміністрації, службі у справах дітей районної державної адміністрації, управлінню соціального захисту населення районної державної адміністрації, архівному сектору районної державної адміністрації. Також здійснено 2 перевірки делегованих повноважень щодо розгляду звернень громадян у виконавчих комітетах Кривецької сільської ради та Буцької селищної ради.

За результатами перевірок складено відповідні довідки з рекомендаціями та пропозиціями щодо усунення виявлених недоліків у роботі із зверненнями громадян, та направлено їх до безпосередніх виконавців.

Робота із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі в районній державній адміністрації.