наверх ⇑

Про стан роботи із зверненнями громадян впродовж 9 місяців 2015 року

Протягом  9 місяців 2015 року до Маньківської районної державної адміністрації надійшло82  звернень громадян, у тому числі 58 - письмові, 24 - зареєстровані на особистих прийомах головою райдержадміністрації та його заступниками.       

          Станом на 01.10.2015 конституційним правом на звернення скористалися 402 громадянина, що на 16 (4 %) менше, ніж за відповідний період 2014 року ( 418 громадян ).

          Найбільше звернень надійшло від жителівсмт. Маньківка –11,Крачківка-5,с. Іваньки – 3, с. Юрпіль – 2,смт Буки-2,  с.Кислин -2, с. Віторівка – 2, с. Дзензелівка – 2, с.Кривець – 2, с. Подібна -2,с. Попівка – 2,  с.Березівка-1, с.Багва - 1, , с.Кищенці -1, , с.Русалівка -1, с. Харківка -1,  с.Добра-1, с. Поташ -1  та іногородніх – 5.

         Упродовж звітного періоду  у райдержадміністрації розглянуто 27 звернень пільгових категорій громадян, що на 15 звернень більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (12). А саме: від інвалідів загального захворювання – 5,  від пенсіонерів – 9, дітей війни – 4, багатодітних сімей – 7 та 2 звернення від ліквідатора аварії на Чорнобильській АЕС.

          У письмових зверненнях громадян, розглянутих у Маньківській райдержадміністрації за 9 місяців 2015 року, порушено 58питань із яких 28  вирішено позитивно, на 24 – надано роз’яснення та 6 – на розгляді.

У Маньківській райдержадміністрації приділяється особлива увага організації особистих прийомів громадян, під час яких протягом 9 місяців 2015 року розглянуто 24 звернень,що на 11, або на 46 % більше,                                  ніж  за відповідний період минулого 2014 року (13 звернень).Іззагальної кількості зверненьна особистих прийомах  – задоволено- 11, на  12 зверненьданороз'ясненнята 1 звернення на розгляді.

     Упродовж 9 місяців 2015 рокуна розгляд до райдержадміністрації з органів влади вищого рівня надійшло 15 звернень громадян, що на 7, або на 46 % більшевідповідно до аналогічного періоду 2014 року (8 звернення)  і у загальному становить   18%  відсотків від загальної кількості звернень громадян, що зареєстровані в Маньківській райдержадміністрації впродовж 9 місяців 2015 року.

До центральних органів влади зверталися жителі таких населених пунктів району, як смт. Буки, с. Добра, с. Крачківка, с. Кислин, с. Іваньки та с. Нестерівка. У своїх заявах громадяни порушували питання про сприяння у приватизації земельних ділянок, про сприяння у призначенні субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, щодо ремонту доріг обласного значення,  про незаконні, на думку заявниці, дії посадових осіб та про сприяння в покращенні житлових умов і наданні матеріальної допомоги.

Хоча систематично проводиться упереджувально роз’яснювальна робота, все ж, мешканці окремих населених пунктів продовжують звертатися з питаннями, що можуть бути вирішені на місці,  не до місцевої влади, а доорганів влади вищого рівня.

            За 9 місяців 2015 року до Маньківської райдержадміністрації надійшло 103 звернення від Черкаського обласного контактного центру через Урядову гарячу лінію де тематика питань, порушених громадянами, стосувалася питань правильності нарахування соціальної допомоги, прохання в роз'ясненні чи має заявник право на отримання та розміру субсидій – це 60% від загальної кількості звернень, щодо забезпечення населення балонним газом, щодо автобусного сполучення у районі та ін.

           Через зміни роздрібних цін на природний газ, а саме їх збільшення, деякі абоненти оплатили об’єм спожитого природного газу  на перед, що призвело при виявленні контролером ПАТ «Уманьгаз» розбіжностей із фактичними даними на лічильниках споживачів до накладання на них штрафу за не дотримання Договору та Правил споживання , що призвело до збільшення звернень на дану тематик.

            В зв'язку із тим, що керівником ТОВ «Союз Авто Тур» Галабудськогим І.І. були порушені умови договору перевезення пасажирів по усіх маршрутах, які обслуговувалися підприємством, в Маньківському районі було припинене обслуговування деяких автобусних маршрутів, що призвело до скарг на Урядову гарячу лінію на даного перевізника. На даний час рух по даному маршруту відновлено.

Упродовж звітного періоду в райдержадміністрації розглянуто 16 колективних звернень, які зареєстровані від жителів селищ Маньківка та Буки, сіл Іваньки, Добра, Кислин Маньківського району.  У зверненнях порушені питання про сприяння у оформлені права власності на земельні ділянки, прохання в збереженні початкової школи в с. Кислин, щодо відновлення автобусного сполучення по маршруту «Кривець-Маньківка-Кривець», щодо ремонту дороги обласного значення в с. Іваньки, щодо умов ведення криницях. Дана кількість колективних звернень   становить 19% від загальної кількості звернень. Розгляду кожного звернення була приділена особлива увага, розгляд таких звернень проводився із виїздом на місце для повної оцінки ситуації.

Також зареєстровано 4 дублетних звернення, які надійшло від жителів с. Добра, с. Іваньки та смт. Маньківка. В даних зверненнях громадянами порушувались питання про сприяння у оформлені права власності на земельні ділянки, про  ремонт дороги обласного значення в с. Іваньки та щодо неналежного утримання ставка, зникнення води у криницях. 

        Аналіз звернень за категоріями авторів свідчить, що частина звернень –27, або 33%  від загальної кількості, надійшла від найменш соціально захищених категорій населення – інвалідів, ветеранів війни і праці, учасників бойових дій, членів багатодітних сімей, одиноких матерів. Цією категорією населення порушувались такі питання: щодо підведення питної води, правильності розрахунку та нарахування розміру пенсії, щодо відпуску ліків за рецептом учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС, щодо отримання оригіналу державного акту на право власності, щодо врегулювання сусідських спорів.

Із загальної кількості звернень, що надійшли за звітний період 2015 року питому вагу займають звернення з питання комунального господарства та житлової політики – 10 - це 12% від загальної кількості, питань аграрної політики – 7 – це 8% від загальної кількості та з питань транспорту та зв’язку – 6 – це 7% .

 У зверненнях з питання комунального господарства та житлової політики порушувалися питання щодо законності приватизації земельної ділянки, щодо сприяння у припиненні незаконного будівництва, щодо порушення границь між земельними ділянками тощо. Кожне з таких звернень розглядалось із виїздом на місце.

          У зверненнях аграрної політики та земельних відносин порушувалися питання про сприяння у оформленні права власності на земельні ділянки в основному звернення по даному питанню були колективними.

          Після зміни перевізника на половині автобусних маршрутів у районі жителі окремих сіл були не вдоволені годинами прибуття та відбуття рейсових автобусів. На даний час графік деяких автобусів було зкореговано та з даного питання ще 3 звернення перебувають на розгляді.

   Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” створено постійно діючу комісію при районній державній адміністрації  з питань розгляду звернень громадян.  Упродовж  9 місяців 2015 року проведено 9 засідань комісії де розглянуто 15 питання.

   Питання щодо роботи із зверненнями громадян розглядалось на колегії 30.01.2015 року в райдержадміністрації.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та розпорядженням голови Маньківської райдержадміністрації № 105 від 21.03.2008 року щомісячно в райдержадміністрації проводяться дні контролю з перевірки стану виконання доручень, наданих місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування за результатами розгляду звернень громадян Президентом України, Кабінетом Міністрів України, обласною державною адміністрацією та райдержадміністрацією.Протягом звітного періоду проведено 8 днів контролю.

    У райдержадміністрації  запроваджено постійний  контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян . Згідно із графіком перевірено та вивчено стан роботи із звернення у всіх структурних підрозділах наявні 17 довідок про перевірку, яка здійснюється не рідше 2 разів на рік. Заслухано звіти 6 керівників структурних підрозділів райдержадміністрації. Згідно із графіком перевірено та вивчено стан роботи із звернення у 11 виконкомах сільських рад району де,  при потребі, за результатами перевірки надано практичну та методичну допомогу.

За для попередження звернень громадян  актуальні питання територіальних громад розглядаються під час загальних зборів(сходок) громадян.   Керівники районної державної адміністрації брали участь у роботі сходок громадян в усіх населених пунктах району. Усі критичні зауваження, висловлені жителями, зафіксовані, ретельно проаналізовані, за результатами дані певні доручення. На випередження звернень також спрацьовує практика проведення виїзних прийомів керівниками структурних підрозділів, консультативно-правових, інформаційних роз’яснень на шпальтах районної газети «Маньківські новини»,  проведення сходок громадян.

Робота із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі в Маньківській райдержадміністрації.