наверх ⇑

Про стан роботи із зверненнями громадян впродовж І кварталу 2015 року

Протягом січня – березня  2015 року до Маньківської районної державної адміністрації надійшло22  зверненння громадян, у тому числі 15 - письмові, 7 - зареєстровані на особистих прийомах головою райдержадміністрації та його заступником.          Станом на 31.03.2015 конституційним правом на звернення скористалися 44 громадянина, що на 37 (84 %) більше, ніж за відповідний період 2014 року ( 7 громадян ). Найбільше звернень надійшло від жителівсмт Маньківка.

Упродовж звітного періоду  у райдержадміністрації розглянуто 6 звернень пільгових категорій громадян, що на 5 звернення більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (1). А саме: від інвалідів загального захворювання – 1,  від пенсіонерів, дітей війни – 2, багатодітних сімей – 2 та 1 звернення від ліквідатора аварії на Чорнобильській АЕС.

У Маньківській райдержадміністрації приділяється особлива увага організації особистих прийомів громадян, під час яких протягом січня – березня 2015 року розглянуто 7 звернень,що на 3, або на 30 % менше, ніж  за відповідний період минулого 2014 року (10 звернень).На особистих прийомах головою райдержадміністрації розглянуто 7звернень громадян із них 3– задоволено, на 4звернення данороз'яснення.

Упродовж І кварталу 2015 рокуна розгляд до райдержадміністрації з органів влади вищого рівня надійшло 3 звернення громадян така ж кількість звернення зареєстрована за аналогічний періодом 2014 року (3 звернення)  і у загальному становить   13%  відсотків від загальної кількості звернень громадян, що зареєстровані в Маньківській райдержадміністрації впродовж січня-березня 2015 року.

До центральних органів влади зверталися жителі таких населених пунктів району, як с. Добра та с. Кислин. У своїх заявах громадяни порушували питання про сприяння у приватизації земельних ділянок та про сприяння у призначенні субсидії на оплату житлово-комунальних послуг.

Керівниками структурних підрозділів Маньківської районної державної адміністраціївпродовж І кварталу 2015 року розглянуто 209  звернень, із них 122 – письмові , 87 – на особистих прийомах.До виконкомів сільських та селищних рад району надійшло 513 звернень, із них 115 – письмові, 398 - на особистих прийомах.Найбільше звернень надійшло до Потаської та Русалівської сільських рад, а найменше – зареєстровано звернень у Вікторівській та Попівській сільських радах.

За січень-березень 2015 року до Маньківської райдержадміністрації надійшло 23 звернення від Черкаського обласного контактного центру через Урядову гарячу лінію де тематика звернень, порушених громадянами, стосувалася питань правильності нарахування соціальної допомоги, прохання в роз'ясненні чи має заявник право на отримання субсидій – це 40% від загальної кількості звернень. В зв'язку із тим, що керівником ТОВ «Союз Авто Тур» Галабудськогим І.І. були порушені умови договору перевезення пасажирів по усіх маршрутах, які обслуговувалися підприємством, в Маньківському районі було припинене обслуговування деяких автобусних маршрутів, що призвело до скарг на Урядову гарячу лінію на даного перевізника. На даний час розробляється новий розклад руху по автобусному маршруту та відповідно до чинного законодавства готуються документи для підписання договору на перевезення пасажирів на приміському автобусному маршруті загального користування з новим перевізником.

У зверненнях громадян, розглянутих у Маньківській райдержадміністрації за І квартал 2015 року, порушено 21питання із яких 8  вирішено позитивно, на 13 – надано роз’яснення.

Упродовж звітного періоду в райдержадміністрації розглянуто 2 колективних звернення, які зареєстровані від жителів смт. Буки та с. Добра Маньківського району.  У зверненнях порушені питання про сприяння у оформлені права власності на земельні ділянки. Також зареєстровано 1 дублетне звернення, яке надійшло від жителів с. Добра  з аналогічного питанняя. Дана кількість колективних звернень   становить 3% від загальної кількості звернень. Розгляду кожного звернення була приділена особлива увага та розгляд звернень проводився із виїздом на місце для повної оцінки ситуації.

Аналіз звернень за категоріями авторів свідчить, що частина звернень –6, або 18%  від загальної кількості, надійшла від найменш соціально захищених категорій населення – інвалідів, ветеранів війни і праці, учасників бойових дій, членів багатодітних сімей, одиноких матерів. Цією категорією населення порушувались такі питання: щодо підведення питної води, правильності розрахунку та нарахування розміру пенсії, щодо відпуску ліків за рецептом учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС.

Із загальної кількості звернень, що надійшли за звітний період 2015 року питому вагу займають заяви з питання аграрної політики – 6- це 27% від загальної кількості.

Робота щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення перебуває на постійному контролі в райдержадміністрації.