наверх ⇑

Про стан роботи із зверненнями громадян впродовж І кварталу 2016 року

Протягом січня – березня  2016 року до Маньківської районної державної адміністрації надійшло 29 звернень громадян, у тому числі 11 - письмові, 17 - зареєстровані на особистих прийомах головою райдержадміністрації та його заступником та 1 звернення з телефонного зв’язку «Гаряча лінія». Станом на 31.03.2016 конституційним правом на звернення скористалися 353 громадян, що на 309  більше, ніж за відповідний період 2015 року ( 44 громадян).

Найбільше звернень надійшло від жителів с. Крачківка - 5, Маньківка – 5,  Кислин – 3, с. Березівка – 3, Нестерівка – 2, Поташ – 2, Дзензелівка – 2, Харківка – 1, с. Добра -1, с. Буки – 1,с. Мала Маньківка – 1, Молодецьке – 1 та іногородніх - 2 звернення.

Упродовж звітного періоду  у райдержадміністрації розглянуто 8 звернень пільгових категорій громадян, що на 2 звернення більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (6). А саме: від інвалідів загального захворювання – 1,  від пенсіонерів, дітей війни, ветеранів праці – 4, учасників бойових дій – 3.

У Маньківській райдержадміністрації приділяється особлива увага організації особистих прийомів громадян, під час яких протягом січня – березня 2016 року розглянуто 18 звернень, що на 11 більше, ніж  за відповідний період минулого 2015 року (7 звернень). На особистих прийомах головою райдержадміністрації розглянуто 18 звернень громадян із них 5 – задоволено, на 12 звернення дано роз'яснення, 1 – перебуває у розгляді .

         Упродовж І кварталу 2016 року на розгляд до райдержадміністрації з органів влади вищого рівня надійшло 3 звернення громадян така ж кількість звернень зареєстрована в аналогічному періоді 2015 року (3 звернення)  і у загальному становить   10% від загальної кількості звернень громадян, що зареєстровані в Маньківській райдержадміністрації впродовж січня-березня 2016 року.

До центральних органів влади зверталися жителі таких населених пунктів району, як с. Добра та смт Маньківка, м. Звенигородка. У своїх заявах громадяни порушували питання про поліпшення житлових умов, надання земельної ділянки, кадрові призначення у відділі освіти райдержадміністрації, отримання інформації про Буцький каньйон.

          Протягом січня-березня 2016 року до Маньківської райдержадміністрації надійшло 84 звернення від Черкаського обласного контактного центру через Урядову гарячу лінію де тематика звернень, порушених громадянами, стосувалася питань правильності нарахування соціальної допомоги, проханні в роз'ясненні чи має заявник право на отримання субсидій, виплати субсидій, про надання матеріальної допомоги, ремонту покрівлі будинку.

Хоча систематично проводиться упереджувально роз’яснювальна робота, все ж мешканці окремих населених пунктів продовжують звертатися з питаннями, що можуть бути вирішені на місці,  не до місцевої влади, а до центральних органів влади.

У зверненнях громадян, розглянутих у Маньківській райдержадміністрації за І квартал 2016 року, порушено 29 питань із яких 8 -   вирішено позитивно, на 18 – надано роз’яснення, 3 – перебують у розгляді.

Упродовж звітного періоду в райдержадміністрації розглянуто 3 колективних звернення, які зареєстровані від жителів с. Поташ, с. Буки Маньківського району та смт Маньківка.  У зверненнях порушені питання про сприяння у відновленні водопостачання, збереження статусу дільничної лікарні, кадрові призначення у відділі освіти Маньківської райдержадміністрації. Дана кількість колективних звернень   становить 10% від загальної кількості звернень. Розгляду кожного звернення була приділена особлива увага та розгляд звернень проводився із виїздом на місце для повної оцінки ситуації.

        Аналіз звернень за категоріями авторів свідчить, що частина звернень –13, або 45%  від загальної кількості, надійшла від найменш соціально захищених категорій населення – інвалідів, ветеранів війни і праці, учасників бойових дій, членів багатодітних сімей, одиноких матерів. Цією категорією населення порушувались такі питання: щодо правильності розрахунку та нарахування розміру субсидії, пільг на проїзд, виділення земельних ділянок.

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” створено постійно діючу комісію при районній державній адміністрації  з питань розгляду звернень громадян.       Упродовж січня-березня 2016 року проведено 2 засідання комісії де розглянуто 2 питання.

Проведено 2 дня контролю.

У райдержадміністрації  запроваджено постійний  контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян. Згідно із графіком перевірено та вивчено стан роботи із звернення у 4 структурних підрозділах. Заслухано звіти 2 керівників структурних підрозділів райдержадміністрації.