наверх ⇑

Про стан роботи із зверненнями громадян впродовж І півріччя 2015 року

Протягом  І  півріччя 2015 року до Маньківської районної державної адміністрації надійшло48  звернень громадян, у тому числі 34 - письмові, 14 - зареєстровані на особистих прийомах головою райдержадміністрації та його заступниками.       

Станом на 01.07.2015 конституційним правом на звернення скористалися 305 громадян, що на 35 (11 %) більше, ніж за відповідний період 2014 року ( 270 громадян ).

Найбільше звернень надійшло від жителівсмт Маньківка - 6,с. Юрпіль – 3, с. Іваньки – 3, с. Кислин 3, с. Крачківка – 3 та іногородніх - 3 звернення.

Упродовж звітного періоду  у райдержадміністрації розглянуто 11 звернень пільгових категорій громадян, що на 7 звернень більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (4). А саме: від інвалідів загального захворювання – 1,  від пенсіонерів – 5, дітей війни – 2, багатодітних сімей – 2 та 2 звернення від ліквідатора аварії на Чорнобильській АЕС.

У Маньківській райдержадміністрації приділяється особлива увага організації особистих прийомів громадян, під час яких протягом І  півріччя 2015 року розглянуто 14 звернень,що на 7, або на 50 % більше, ніж за відповідний період минулого 2014 року (7 звернень).Іззагальної кількості зверненьна особистих прийомах  – задоволено, на  8 зверненьданороз'ясненнята 1 звернення на розгляді.

Упродовж  І  півріччя2015 рокуна розгляд до райдержадміністрації з органів влади вищого рівня надійшло 9 звернень громадян, що на 3, або на 44 % більшевідповідно до аналогічного періоду 2014 року (6 звернення)  і у загальному становить   26%  відсотків від загальної кількості звернень громадян, що зареєстровані в Маньківській райдержадміністрації впродовж І півріччя 2015 року.

До центральних органів влади зверталися жителі таких населених пунктів району, як смт. Буки, с. Добра, с. Крачківка, с. Кислин та ін. У своїх заявах громадяни порушували питання про сприяння у приватизації земельних ділянок, про сприяння у призначенні субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, щодо ремонту доріг обласного значення та про незаконні, на думку заявниці, дії посадових осіб.

Протягом І півріччя 2015 року до Маньківської райдержадміністрації надійшло 45 звернень від Черкаського обласного контактного центру через Урядову гарячу лінію де тематика звернень, порушених громадянами, стосувалася питань правильності нарахування соціальної допомоги, прохання в роз'ясненні чи має заявник право на отримання субсидій – це 55% від загальної кількості звернень.

Хоча систематично проводиться упереджувально роз’яснювальна робота, все ж, мешканці окремих населених пунктів продовжують звертатися з питаннями, що можуть бути вирішені на місці,  не до місцевої влади, а доцентральних органів влади.

У зверненнях громадян, розглянутих у Маньківській райдержадміністрації за І півріччя 2015 року, порушено 48 питань із яких 21  вирішено позитивно, на 20 – надано роз’яснення та 7 – на розгляді.

Упродовж звітного періоду в райдержадміністрації розглянуто 6 колективних звернень, які зареєстровані від жителів селищ Маньківка та Буки, сіл Іваньки, Добра, Кислин Маньківського району.  У зверненнях порушені питання про сприяння у оформлені права власності на земельні ділянки, прохання в збереженні початкової школи в с. Кислин, щодо відновлення автобусного сполучення по маршруту «Кривець-Маньківка-Кривець», щодо ремонту дороги обласного значення в с. Іваньки. Дана кількість колективних звернень   становить 17% від загальної кількості звернень. Розгляду кожного звернення була приділена особлива увага, розгляд таких звернень проводився із виїздом на місце для повної оцінки ситуації.

Також зареєстровано 2 дублетних звернення, які надійшло від жителів с. Добра та с. Іваньки. В даних зверненнях громадянами порушувались питання про сприяння у оформлені права власності на земельні ділянки та про  ремонт дороги обласного значення в с. Іваньки. 

Аналіз звернень за категоріями авторів свідчить, що частина звернень –9, або 18%  від загальної кількості, надійшла від найменш соціально захищених категорій населення – інвалідів, ветеранів війни і праці, учасників бойових дій, членів багатодітних сімей, одиноких матерів. Цією категорією населення порушувались такі питання: щодо підведення питної води, правильності розрахунку та нарахування розміру пенсії, щодо відпуску ліків за рецептом учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС, щодо отримання оригіналу державного акту на право власності, щодо врегулювання сусідських спорів.

Із загальної кількості звернень, що надійшли за звітний період 2015 року питому вагу займають заяви з питання аграрної політики – 7- це 14% від загальної кількості.

У зверненнях аграрної політики та земельних відносин порушувалися питання про сприяння у оформленні права власності на земельні ділянки в основному звернення по даному питанню були колективними.    

За для попередження звернень громадян  актуальні питання територіальних громад розглядаються під час загальних зборів(сходок) громадян.   Керівники районної державної адміністрації брали участь у роботі сходок громадян в усіх населених пунктах району. Усі критичні зауваження, висловлені жителями, зафіксовані, ретельно проаналізовані, за результатами дані певні доручення. На випередження звернень також спрацьовує практика проведення виїзних прийомів керівниками структурних підрозділів, консультативно-правових, інформаційних роз’яснень на шпальтах районної газети «Маньківські новини»,  проведення сходок громадян.

Питання щодо роботи із зверненнями громадян розглядалось на колегії 30.01.2015 року в райдержадміністрації.

Робота із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі в Маньківській райдержадміністрації.