наверх ⇑

Про стан роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2016 року

Протягом І півріччя 2016 року до Маньківської районної державної адміністрації надійшло 63 звернення громадян, у тому числі 32 - письмові, 29 - зареєстровані на особистих прийомах головою райдержадміністрації та його заступником та 2 звернення з телефонного зв’язку «Гаряча лінія». Станом на 30.06.2016 конституційним правом на звернення скористалися 564 громадян, що на 259 більше, ніж за відповідний період 2015 року ( 305 громадян).

Найбільше звернень надійшло від жителів с. Крачківка - 8, Маньківка – 16,  Кислин – 5, с. Березівка – 4, Нестерівка – 5, Поташ – 5, Дзензелівка – 6, Харківка – 1, с. Добра -1, с. Буки – 4,с. Мала Маньківка – 1, Молодецьке – 2, с. Кривець – 1, с. Зелений Гай, с. Кищенці - 1 та іногородніх - 2 звернення.

Упродовж звітного періоду  у райдержадміністрації розглянуто 19 звернень пільгових категорій громадян, що на 8 звернень більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (11). А саме: членів багатодітних сімей - 1, від інвалідів загального захворювання – 5,  від пенсіонерів, дітей війни, ветеранів праці – 8, учасників бойових дій – 5.

У Маньківській райдержадміністрації приділяється особлива увага організації особистих прийомів громадян, під час яких протягом січня – червня 2016 року розглянуто 29 звернень, що на 15 більше, ніж  за відповідний період минулого 2015 року (14 звернень). На особистих прийомах головою райдержадміністрації розглянуто 25 звернень громадян із них 4 – задоволено, на 18 звернень дано роз'яснення, 3 – перебувають у розгляді .

У районній державній адміністрації не зафіксовано порушень строків розгляду та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються  керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Заявників завжди повідомляють про результати розгляду у встановлений законодавством термін або відповідно до встановленого терміну, визначеного у резолюціях голів обласної та районної державних адміністрації.

Упродовж І півріччя 2016 року на розгляд до райдержадміністрації з органів влади вищого рівня надійшло 5 звернень громадян, що на 55% менше, ніж за відповідний період 2015 року (9 звернень) і у загальному становить   8% від загальної кількості звернень громадян, що зареєстровані в Маньківській райдержадміністрації впродовж січня-червня 2016 року.

До центральних органів влади зверталися жителі таких населених пунктів району, як с. Добра, с. Поташ та смт Маньківка, м. Звенигородка. У своїх заявах громадяни порушували питання про поліпшення житлових умов, надання земельної ділянки, матеріальної допомоги, кадрові призначення у відділі освіти райдержадміністрації, отримання інформації про Буцький каньйон.

Протягом звітного періоду до Маньківської райдержадміністрації надійшло 118 звернень від Черкаського обласного контактного центру через Урядову гарячу лінію, де тематика звернень, порушених громадянами стосувалася питань правильності нарахування соціальної допомоги, в роз'ясненні чи має заявник право на отримання субсидій, виплати субсидій, про надання матеріальної допомоги, ремонту покрівлі будинку, земельні питання, умов пільгового проїзду.

В райдержадміністрації розглянуто 13 колективних звернень за І півріччя 2016 року, що на 20% менше за відповідний період 2015 року(16 звернень), які зареєстровані від жителів с. Поташ, смт Буки, с. Зелений Гай, с. Молодецьке, с. Харківка, с. Дзензелівка, с. Кривець, с. Крачківка Маньківського району та смт Маньківка.  У зверненнях порушені питання сприяння у відновленні водопостачання, збереження статусу дільничної лікарні, кадрові призначення у відділі освіти Маньківської райдержадміністрації, встановлення причин масової загибелі бджіл, вирізки обладнання на підприємстві, сприяння у поверненні земельних ділянок, правомірності звільнення працівників дошкільного закладу, сприяння у виділенні коштів для ремонту даху, на придбання житла, збереження школи, дозволу на любительську риболовлю. Дана кількість колективних звернень   становить 20% від загальної кількості звернень. Розгляду кожного звернення була приділена особлива увага та розгляд звернень проводився із виїздом на місце для повної оцінки ситуації.

        Аналіз звернень за категоріями авторів свідчить, що частина звернень –19, або 30%  від загальної кількості, надійшла від найменш соціально захищених категорій населення – інвалідів, ветеранів війни і праці, учасників бойових дій, членів багатодітних сімей. Цією категорією населення порушувались такі питання: щодо правильності розрахунку та нарахування розміру субсидії, пільг на проїзд, виділення земельних ділянок, поліпшення умов проживання.

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” розпорядженням Маньківської райдержадміністрації від 21 березня 2008 року № 105 створено постійно діючу комісію при райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян. Проведено 5 засідань комісії, на порядок денний винесено 7 питань.

Проведено 5 днів контролю.

У райдержадміністрації  запроваджено постійний  контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.

За 6 місяців 2016 року вивчено стан справ із розгляду звернень громадян  та надано методичну і практичну допомогу з цих питань 8 структурним підрозділам районної державної адміністрації, а саме: відділу культури райдержадміністрації, управлінню соціального захисту населення райдержадміністрації, управлінню агропромислового та економічного розвитку райдержадміністрації, службі у справах дітей райдержадміністрації, архівному сектору райдержадміністрації, відділу містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства райдержадміністрації, відділу освіти райдержадміністрації, фінансовому управлінню райдержадміністрації. Також здійснено 2 перевірки делегованих повноважень щодо розгляду звернень громадян у 2 виконкомах сільських рад – Крачківської та Кривецької.

За результатами перевірок складено відповідні довідки з рекомендаціями та пропозиціями щодо усунення виявлених недоліків у роботі із зверненнями громадян та направлено їх до безпосередніх виконавців.

У структурних підрозділах впродовж звітного періоду розглянуто 92 звернення, із них 53 – письмові , 39 – на особистих прийомах. Від пільгових категорій громадян – 26 звернень. Найбільше звернень зареєстровано  в управлінні праці соціального захисту населення райдержадміністрації – 42.

Впродовж звітного періоду до сільських, селищних рад надійшло 317 звернень, із них 101 – письмові, 216 - на особистих прийомах. Найбільше звернень зареєстровано у Маньківській та Паланоцькій сільських радах, а найменше – у Попівській та Чорнокам»янській сільських радах.

Робота із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі в Маньківській райдержадміністрації.

 

 

Голова державної адміністрації                              І.А. Віштак