наверх ⇑

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян за 1 квартал 2020 року.

Робота зі зверненнями громадян і їх особистий прийом є одним з пріоритетних напрямків діяльності органів виконавчої влади, а також однією з форм співпраці райдержадміністрації з громадськістю. Протягом  січня - березня 2020 року райдержадміністрацією, її структурними підрозділами, виконкомами сільських і селищних рад продовжено роботу щодо вирішення  проблемних питань громадян, які порушуються у зверненнях до різних гілок влади, задоволення  потреб населення, упередження звернень громадян та усунення причин їх виникнення.

За 1 квартал  2020 року у районній державній адміністрації було розглянуто 49 звернень громадян, з них - 47 – письмових (в тому числі з обласного контактного центру - 41), 2 - зареєстровані на особистому прийомі заступника голови районної державної адміністрації. З телефонного зв’язку «Гаряча лінія» звернень не надходило. Станом на 01.04.2020 конституційним правом на звернення скористалися 322 громадян, що на 206 більше, ніж за відповідний період 2019 року (116 громадян).

 

Загальна кількість громадян, які звернулися до районної державної адміністрації за 1 квартал 2020 року у порівнянні з 2019 роком.

 

За 1 квартал 2020 року у абсолютних цифрах розглянуто звернень жителів: селища Маньківка – 9, Буцької ОТГ – 1, Іваньківської ОТГ – 2, с. Поташ – 30, с. Роги – 1, с. Молодецьке – 5, іногородні – 7, с. Дзензелівка - 255, с. Вікторівка – 2, с. Добра – 1, с. Нестерівка - 2, с. Паланочка – 1, с. Русалівка  – 3, с. Попівка – 2, с. Чорна Кам’янка - 1.      

Порушувались у розрізі питань: соціального захисту – 23, аграрної політики та врегулювання земельних відносин – 9, будівництво – 4, діяльності органів місцевого самоврядування – 3, діяльність органів виконавчої влади – 3, діяльність підприємств та установ – 3, захист прав дітей – 2, охорони здоров’я – 2, праці і заробітної плати – 1, комунального господарства - 1, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 1, діяльність об’єднань громад – 1, екологія та природні ресурси – 1, інші – 2.

Впродовж звітного періоду у районній державній адміністрації розглянуто звернення пільгових категорій громадян, а саме: багатодітних сімей  та  одиноких матерів – 3, робітників – 1, безробітних – 2, від інвалідів – 3, від пенсіонерів, дітей війни, ветеранів праці – 9.

Також приділяється особлива увага організації особистих прийомів громадян заступником голови районної державної адміністрації, під час яких протягом 1 кварталу 2020 року розглянуто 2 звернення жителів Іваньківської ОТГ та с. Дзензелівка, що на 10 менше, ніж за відповідний період минулого 2019 року (12 звернень громадян). Дані звернення громадян щодо виплати субсидії на оплату житлово-комунальних послуг та щодо аварійного стану дитячих воріт для ігор з футболу розглянуто без порушень термінів розгляду та надано обґрунтовані відповіді.

Всі звернення, які надходять до районної державної адміністрації, розглядаються  керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Заявників завжди повідомляють про результати розгляду у встановлений законодавством термін або відповідно до встановленого терміну, визначеного у резолюціях голів обласної та районної державних адміністрацій.

Упродовж звітного періоду на розгляд до районної державної адміністрації з органів влади вищого рівня надійшло 45 звернень громадян, що у загальному становить 92% від загальної кількості звернень громадян, що зареєстровані в районній державній адміністрації впродовж 1 кварталу 2020 року.

З Урядової «гарячої лінії» від жителів району зареєстровано 41 звернення, в яких були порушені наступні питання: призначення і виплата субсидій, надання матеріальної допомоги, комунальні та земельні питання. Усі звернення розглянуто у встановлені терміни. Із 41 звернення: 14 - вирішено позитивно, на 17 – надано роз’яснення, 2 - направлені для розгляду за належністю, 2 – перебуває на розгляді.

Протягом звітного періоду в районну державну адміністрацію надійшло 2 колективних звернення, що 1 менше аналогічного періоду 2019 року (3 звернення), від жителів сіл Поташ та Дзензелівка щодо переливу рідкого аміаку на території ДП ДАК «Хліб України Потаське ХПП» та щодо проведення позачергової сесії Дзензелівської сільської ради.

 У районній державній адміністрації запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.

За звітний період вивчено стан справ із розгляду звернень громадян  та надано методичну і практичну допомогу з цих питань 3 структурним підрозділам районної державної адміністрації, а саме: управлінню соціального захисту населення районної державної адміністрації, архівному відділу районної державної адміністрації, службі у справах дітей районної державної адміністрації.

Робота із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі в районній державній адміністрації.