наверх ⇑

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян за 2016 рік.

Протягом 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 392 звернення громадян, 332 – письмові, у тому числі з обласного контактного центру - 248, 58 - зареєстровані на особистих прийомах головою районної державної адміністрації та його заступниками, та 2 звернення з телефонного зв’язку «Гаряча лінія». Станом на 30.12.2016 конституційним правом на звернення скористалися 936 громадян, що на 359 більше, ніж за відповідний період 2015 року ( 577 громадян).

Загальна кількість звернень громадян за формою надходження, розглянутих у районній державній адміністрації впродовж 2016 року у порівнянні з відповідним періодом 2015 року

Найбільше звернень надійшло від жителів с. Крачківка - 18, Маньківка – 95,  Кислин – 6, с. Березівка – 10, Нестерівка – 10, Поташ – 24, Дзензелівка – 18, Харківка – 2, с. Добра -10, с. Буки – 29, с. Мала Маньківка – 3, Молодецьке –34, с. Кривець – 10, с. Зелений Гай -3, с. Кищенці – 13, с. Роги – 9, с. Вікторівка – 7, с. Іваньки – 21, с. Кути – 4, с. Багва – 6, с. Русалівка – 12, с. Юрпіль – 12, с. Чорна Кам’янка – 3, с. Кислин – 2, с. Попівка – 4, с. Подібна – 3, с. Тимошівка – 1, с. Паланочка - 1та іногородніх - 21 звернення.

Упродовж звітного періоду  у районній державній адміністрації розглянуто звернення пільгових категорій громадян, а саме: членів багатодітних сімей - 45, від інвалідів загального захворювання – 38,  від пенсіонерів, дітей війни, ветеранів праці – 91, учасників бойових дій – 16.

У районній державній адміністрації приділяється особлива увага організації особистих прийомів громадян, під час яких протягом 2016 року розглянуто 58 звернень, що на 25 більше або 43%, ніж  за відповідний період минулого 2015 року (33 звернення). На особистих прийомах головою районної державної адміністрації розглянуто 52 звернення громадян, із них 5 – задоволено, на 46 звернень дано роз'яснення, 1 – у розгляді.

У районній державній адміністрації не зафіксовано порушень строків розгляду та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються  керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Заявників завжди повідомляють про результати розгляду у встановлений законодавством термін або відповідно до встановленого терміну, визначеного у резолюціях голів обласної та районної державних адміністрацій.

Упродовж 2016 року на розгляд до районної державної адміністрації з органів влади вищого рівня надійшло 19 звернень громадян, що на 2 менше, ніж за відповідний період 2015 року (21 звернення) і у загальному становить   5% від загальної кількості звернень громадян, що зареєстровані в районній державній адміністрації впродовж 2016 року.

Кількість звернень громадян, надісланих на розгляд до районної державної адміністрації вищими органами влади впродовж 2016 року у порівнянні з відповідним періодом 2015 року

До центральних органів влади зверталися жителі таких населених пунктів району, як с. Добра, с. Поташ, с. Кислин, с. Кривець, с. Юрпіль, селища Маньківка, смт Буки, м. Звенигородка, м. Ватутіне. У своїх заявах громадяни порушували питання про поліпшення житлових умов, надання земельної ділянки, матеріальної допомоги, кадрові призначення у відділі освіти райдержадміністрації, отримання інформації про Буцький каньйон, призначення соціальних виплат, житлової субсидії, призначенні пенсії, наслідки роботи гідроелектростанції, забезпечення путівками на санаторно-курортне лікування, сприяння в оформленні спадщини.

Протягом звітного періоду до районної державної адміністрації надійшло 248 звернення від Черкаського обласного контактного центру через Урядову гарячу лінію, де тематика звернень, порушених громадянами стосувалася питань правильності нарахування соціальної допомоги, в роз'ясненні чи має заявник право на отримання субсидій, виплати субсидій, про надання матеріальної допомоги, ремонту покрівлі будинку, земельні питання, умов пільгового проїзду.

В районній державній адміністрації розглянуто 25 колективних звернень за 2016 рік, що на 28% більше за відповідний період 2015 року (18 звернень), які зареєстровані від жителів с. Поташ, смт Буки, с. Зелений Гай, с. Молодецьке, с. Харківка, с. Дзензелівка, с. Кривець, с. Крачківка, с. Іваньки, с. Нестерівка Маньківського району та селища Маньківка. 

Кількість колективних звернень громадян, розглянутих районною державною адміністрацією впродовж 2016 року у порівнянні з відповідним періодом 2015 року

У зверненнях порушені питання сприяння у відновленні водопостачання, збереження статусу дільничної лікарні, кадрові призначення у відділі освіти Маньківської районної державної адміністрації, встановлення причин масової загибелі бджіл, вирізки обладнання на підприємстві, сприяння у поверненні земельних ділянок, правомірності звільнення працівників дошкільного закладу, сприяння у виділенні коштів для ремонту даху, на придбання житла, збереження школи, дозволу на любительську риболовлю, дотримання правил і норм технічної експлуатації господарських будівель, обрізки дерев, ремонту електромережі, систематичного відключення світла. Дана кількість колективних звернень   становить 6% від загальної кількості звернень. Розгляду кожного звернення була приділена особлива увага та розгляд звернень проводився із виїздом на місце для повної оцінки ситуації.

 Аналіз звернень за категоріями авторів свідчить, що частина звернень –190, або 49%  від загальної кількості, надійшла від найменш соціально захищених категорій населення – інвалідів, ветеранів війни і праці, учасників бойових дій, членів багатодітних сімей. Цією категорією населення порушувались такі питання: щодо правильності розрахунку та нарахування розміру субсидії, пільг на проїзд, виділення земельних ділянок, поліпшення умов проживання, надання матеріальної допомоги.

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 №109 „ Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ” розпорядженням Маньківської районної державної адміністрації від 21 березня 2008 року № 105 створено постійно діючу комісію при районній державній адміністрації з питань розгляду звернень громадян. Проведено 11 засідань комісії, на порядок денний винесено 18 питань.

Проведено 11 днів контролю.

У районній державній адміністрації  запроваджено постійний  контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.

За 2016 рік вивчено стан справ із розгляду звернень громадян  та надано методичну і практичну допомогу з цих питань 9 структурним підрозділам районної державної адміністрації, а саме: відділу культури районної державної адміністрації, управлінню соціального захисту населення районної державної адміністрації, управлінню агропромислового та економічного розвитку районної державної адміністрації, службі у справах дітей районної державної адміністрації, архівному сектору районної державної адміністрації, відділу містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства районної державної адміністрації, відділу освіти районної державної адміністрації, фінансовому управлінню районної державної адміністрації, сектору з питань взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної роботи та цивільного захисту апарату районної державної адміністрації. Також здійснено 8 перевірок делегованих повноважень щодо розгляду звернень громадян у 8 виконкомах сільських та селищної ради – Крачківської, Кривецької, Попівської, Потаської, Паланоцької, Іваньківської, Чорнокам’янської та Буцької.

За результатами перевірок складено відповідні довідки з рекомендаціями та пропозиціями щодо усунення виявлених недоліків у роботі із зверненнями громадян та направлено їх до безпосередніх виконавців.

У структурних підрозділах впродовж звітного періоду розглянуто 189 звернення, із них 125 – письмові , 64 – на особистих прийомах. Найбільше звернень зареєстровано  в управлінні праці соціального захисту населення районної державної адміністрації – 90.

Впродовж звітного періоду до сільських, селищних рад надійшло 737 звернень, із них 200 – письмові, 537 - на особистих прийомах. Найбільше звернень зареєстровано у Маньківській селищній раді та Молодецькій сільській раді, а найменше – у Попівській та Чорнокам»янській сільських радах.

Робота із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі в Маньківській районній державній адміністрації.