наверх ⇑

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян за 2018 рік

За 2018 рік до районної державної адміністрації надійшло 221 звернення громадян, з них 187 - письмові, у тому числі з обласного контактного центру - 116, 34 - зареєстровані на особистому прийомі у голови голови районної державної адміністрації та  першого заступника голови районної державної адміністрації. З телефонного зв’язку «Гаряча лінія» звернень не надходило. Станом на 01.01.2019 конституційним правом на звернення скористалися 341 громадян, що на 697 менше, ніж за відповідний період 2017 року ( 1038 громадян).

Загальна кількість громадян,

які звернулися до районної державної адміністрації за 2018 рік

Упродовж 2018 року у абсолютних цифрах розглянуто звернень жителів: селище Маньківка – 61, с. Поташ – 23, с. Молодецьке – 16, с. Кривець –6, іногородні – 10, с. Дзензелівка - 15, смт Буки – 7, с. Роги – 7, с. Подібна - 8, с. Іваньки – 18, с. Кищенці – 5, с. Філіція – 4, с. Вікторівка – 3, с. Добра – 3, с. Нестерівка - 5, с. Кути – 1, с. Харківка – 4, с. Паланочка – 1, с. Багва – 1, с. Березівка – 1, с. Крачківка – 4, с. Кислин – 4, с. Попівка – 2, с. Русалівка – 1, с. Чорна Кам’янка - 3.

Порушувались у розрізі питань: соціального захисту – 111, праці і заробітної плати – 3, охорони здоров’я – 7, комунального господарства - 23, аграрної політики та врегулювання земельних відносин – 25, діяльності місцевого самоврядування – 16, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 12, фінансової, податкової, митної політики – 3, культури – 1, житлової політики – 11, екології та природних ресурсів – 2, діяльність органів виконавчої влади – 2, інші - 36.

Впродовж звітного періоду у районній державній адміністрації розглянуто звернення пільгових категорій громадян, а саме: 7 звернень від учасників бойових дій, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 1, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 3, багатодітних сімей  та  одиноких матерів – 17, робітників – 11, безробітних – 3, від інвалідів – 28, від пенсіонерів, дітей війни, ветеранів праці – 60.

Також приділяється особлива увага організації особистих прийомів громадян, під час яких протягом 2018 року розглянуто 34 звернення, що на 23 менше, ніж за відповідний період минулого 2017 року (57 звернень). На особистому прийомі у голови районної державної адміністрації та першого заступника голови районної державної адміністрації розглянуто 34 звернення, з них – 4 задоволено та 28 – надано роз'яснення.

У районній державній адміністрації не зафіксовано порушень строків розгляду та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються  керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Заявників завжди повідомляють про результати розгляду у встановлений законодавством термін або відповідно до встановленого терміну, визначеного у резолюціях голів обласної та районної державних адміністрацій.

Упродовж звітного періоду на розгляд до районної державної адміністрації з органів влади вищого рівня надійшло 135 звернень громадян, що на 24 менше, ніж за відповідний період 2017 року (159 звернень) і у загальному становить 61% від загальної кількості звернень громадян, що зареєстровані в районній державній адміністрації впродовж 2018 року.

Кількість звернень, розглянутих в районній державній адміністрації

за 2018 рік з органів влади вищого рівня

З Урядової «гарячої лінії» від жителів району зареєстровано 116 звернень, в яких були порушені наступні питання: призначення і виплата субсидій, надання матеріальної допомоги, комунальні та земельні питання. Усі звернення розглянуто у встановлені терміни. Із 116 звернень - 43  вирішено позитивно, на 59 – надано роз’яснення, 13 – перебуває на розгляді.

Протягом звітного періоду у районну державну адміністрацію надійшло 17 колективних звернень, що на 18 менше, ніж за 2017 рік (35 звернень) від жителів селища Маньківка, с. Добра, с. Кути, с. Іваньки щодо ремонту або заміни каналізаційного обладнання в будинку, поліпшенні умов в терапевтичному відділенні Маньківської центральної районної лікарні, сприянні у поверненні земельних ділянок, встановленні причин загибелі бджіл та обсягу нанесених збитків, здійснення перевірки людей, які здійснюють нелегальну торгівлю кавунами, про підписання Розпорядження про проведення перевірки стану додержання Конституції України та ін. актів додержання законодавства, щодо правомірності дій голови Іваньківської ОТГ, приєднання с. Філіція до Буцької ОТГ, приведення у відповідність санітарно-технічних норм роботи трансформатора, щодо привітання з Днем інваліда, про сприяння у виплаті заборгованої заробітної плати.

Кількість колективних звернень громадян,

розглянутих в районній державній адміністрації за 2018 рік

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» розпорядженням Маньківської районної державної адміністрації від 16 травня 2017 року № 134 створено постійно діючу комісію при районній державній адміністрації з питань розгляду звернень громадян. Протягом 2018 року проведено 12 засідань комісії. Також протягом 2018 року проведено 12 днів контролю.

У структурних підрозділах впродовж звітного періоду розглянуто 130 звернень, із них 77 – письмові, 53 – на особистих прийомах. Найбільше звернень зареєстровано в управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації – 83.

Впродовж звітного періоду до сільських, селищних рад надійшло 384 звернення, що на 246 звернень менше ніж у 2017 році (630 звернень), із них 121 – письмові, 263 - на особистих прийомах. Найбільше звернень зареєстровано у Маньківській селищній раді, Молодецькій сільській раді а найменше – у Чорнокам’янській  та Нестерівській сільських радах.

Розподіл звернень по сільським радам за 2018 рік

У районній державній адміністрації запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.

За звітний період вивчено стан справ із розгляду звернень громадян  та надано методичну і практичну допомогу з цих питань 8 структурним підрозділам районної державної адміністрації, а саме: відділу культури районної державної адміністрації, управлінню соціального захисту населення районної державної адміністрації, управлінню агропромислового та економічного розвитку районної державної адміністрації, архівному сектору районної державної адміністрації, відділу освіти районної державної адміністрації, фінансовому управлінню районної державної адміністрації, відділу містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства районної державної адміністрації, службі у справах дітей районної державної адміністрації. Також здійснено 9 перевірок делегованих повноважень щодо розгляду звернень громадян у 8 виконавчих комітетах сільських рад – Кривецької, Іваньківської, Русалівської, Попівської, Чорнокам’янської, Харківської, Маньківської та Буцької селищних рад.

За результатами перевірок складено відповідні довідки з рекомендаціями та пропозиціями щодо усунення виявлених недоліків у роботі із зверненнями громадян та направлено їх до безпосередніх виконавців.

Робота із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі в районній державній адміністрації.

 

 

Голова державної адміністрації                                                            В. П. Клименко