наверх ⇑

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року.

За 9 місяців 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 186 звернень громадян, з них 146 - письмових, у тому числі з обласного контактного центру - 89, 40 - зареєстроване на особистому прийомі у голови районної державної адміністрації та заступників голови районної державної адміністрації. Станом на 01.10.2019 конституційним правом на звернення скористалися 226 громадян, що на 4 менше, ніж за відповідний період 2018 року (230 громадян).

Загальна кількість звернень  до районної державної адміністрації

за 9 місяців 2019 року.

За 9 місяців 2019 року у абсолютних цифрах розглянуто звернень жителів: селища Маньківка – 109, Буцької ОТГ – 10, Іваньківської ОТГ – 12, с. Поташ – 10, с. Роги – 9, с. Молодецьке – 12, с. Кислин – 6, с. Кривець – 2, іногородні – 6, с. Дзензелівка - 11, с. Подібна - 2, с. Кищенці – 4, с. Вікторівка – 3, с. Добра – 9, с. Нестерівка - 10, с. Харківка – 1, с. Попівка – 5, с. Русалівка – 2, с. Чорна Кам’янка - 3.      

Порушувались у розрізі питань: соціального захисту – 81, комунального господарства - 19, аграрної політики та врегулювання земельних відносин – 23, діяльності органів місцевого самоврядування – 9, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 11, праці і заробітної плати – 5, охорони здоров’я – 4, фінансової, податкової, митної політики – 1, житлової політики – 16, діяльність органів виконавчої влади – 1, охорони праці та промислової безпеки – 1, діяльність підприємств та установ – 11, захист прав дітей – 9, освіти – 4, транспорту і зв’язку – 4, будівництва – 3, екології та природних ресурсів – 5, інші - 23.

Впродовж звітного періоду у районній державній адміністрації розглянуто звернення пільгових категорій громадян, а саме: 8 звернень від учасників бойових дій та їх батьків, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 0, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 1, багатодітних сімей  та  одиноких матерів – 17, робітників – 5, безробітних – 8, від інвалідів – 14, від пенсіонерів, дітей війни, ветеранів праці – 60.

Також приділяється особлива увага організації особистих прийомів громадян головою та заступниками голови районної державної адміністрації, під час яких протягом січня - вересня 2019 року розглянуто 40 звернень громадян, що на 16 більше, ніж за відповідний період минулого 2018 року (24 звернень). Заступники голови районної державної адміністрації, керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації дотримуються затверджених графіків.

У районній державній адміністрації не зафіксовано порушень строків розгляду та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються  керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Заявників завжди повідомляють про результати розгляду у встановлений законодавством термін або відповідно до встановленого терміну, визначеного у резолюціях голів обласної та районної державних адміністрацій.

Упродовж звітного періоду на розгляд до районної державної адміністрації з органів влади вищого рівня надійшло 99 звернень громадян, що на 19 більше, ніж за відповідний період 2018 року (80 звернень) і у загальному становить 53% від загальної кількості звернень громадян, що зареєстровані в районній державній адміністрації за 9 місяців 2019 року.

Кількість звернень, розглянутих у районній державній адміністрації

за 9 місяців 2019 року з органів влади вищого рівня.

З Урядової «гарячої лінії» від жителів району зареєстровано 89 звернень, в яких були порушені наступні питання: призначення і виплата субсидій, надання матеріальної допомоги, комунальні та земельні питання, про діяльність сільського голови, про призначення соціальних виплат, сприяння у видачі посвідчень, сплата орендної плати за пай, складання акту нанесених збитків під час буревію, капітального ремонту дорожнього покриття, про невиплату коштів монетизованої субсидії. Усі звернення розглянуто у встановлені терміни. Із 89 звернень: 31 - вирішено позитивно, на 57 – дано роз’яснення, 1- не задоволено.

Протягом звітного періоду в районну державну адміністрацію надійшло 8 колективних звернень громадян, що на 4 менше, ніж за 9 місяців 2018 року (12 звернень) від жителів селищ Маньківка та Буки, с. Кривець щодо ремонту каналізаційної мережі будинку, про відсутність водопостачання в будинку, щодо підвезення дітей шкільного віку до навчальних закладів та щодо здійснення пасажирських перевезень, про поведінку вчителя, щодо проведення перевірки дотримання ФОП законності у своїй діяльності, про сприяння у захисті. 

Кількість колективних звернень громадян, розглянутих у районній державній адміністрації за 9 місяців 2019 року.

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» розпорядженням Маньківської районної державної адміністрації від 16 травня 2017 року № 134 створено постійно діючу комісію при районній державній адміністрації з питань розгляду звернень громадян. За 9 місяців 2019 року проведено 8 засідань комісії. Також за січень-вересень 2019 року проведено 9 днів контролю.

Керівниками структурних підрозділів за 9 місяців 2019 року розглянуто 96 звернень громадян, що на 9 більше за аналогічний період 2018 року (87 звернень громадян), з них на особистих прийомах 44 звернення та 52 письмових. Усі звернення постійно аналізуються та розглянуті без порушення термінів.

Впродовж звітного періоду до сільських, селищної рад надійшло 244 звернення, що на 40 звернень менше ніж у 2018 році (284 звернення), із них   108 – письмових, 136 - на особистих прийомах. Найбільше звернень зареєстровано у Маньківській селищній раді, Кищенецькій сільській раді, Дзензелівській сільській раді, а найменше – у Потаській, Чорнокам’янській  та Харківській сільських радах.

Розподіл звернень по селищній та сільським радам

за 9 місяців 2019 року.

У районній державній адміністрації запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.

За звітний період вивчено стан справ із розгляду звернень громадян  та надано методичну і практичну допомогу з цих питань 8 структурним підрозділам районної державної адміністрації, а саме: відділу культури районної державної адміністрації, управлінню соціального захисту населення районної державної адміністрації, управлінню агропромислового та економічного розвитку районної державної адміністрації, архівному сектору районної державної адміністрації, відділу освіти районної державної адміністрації, фінансовому управлінню районної державної адміністрації, відділу містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства районної державної адміністрації, службі у справах дітей районної державної адміністрації. Також здійснено 3 перевірки делегованих повноважень щодо розгляду звернень громадян у 3 виконавчих комітетах селищної та сільської рад – Буцької селищної ради та Вікторівської, Дзензелівської сільських рад.

За результатами перевірок складено відповідні довідки з рекомендаціями та пропозиціями щодо усунення виявлених недоліків у роботі із зверненнями громадян та направлено їх до безпосередніх виконавців.

Робота із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі в районній державній адміністрації.