наверх ⇑

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2020 року

За 9 місяців  2020 року у районній державній адміністрації було розглянуто 142 звернення громадян, з них - 115 – письмових (в тому числі з обласного контактного центру - 86), 25 - зареєстровані на особистому прийомі голови та заступника голови районної державної адміністрації, 2 - зареєстровані по телефонному зв’язку «Гаряча лінія» райдержадміністрації. Станом на 01.10.2020 конституційним правом на звернення скористалися 543 громадян, що на 317 більше, ніж за відповідний період 2019 року (226 громадян).

 

Загальна кількість звернень громадян, розглянутих у райдержадміністрації за 9 місяців 2020 року у порівнянні з відповідними періодами 2018-2020 років

За 9 місяців  2020 року у абсолютних цифрах розглянуто звернень жителів: селища Маньківка – 67, Буцької ОТГ – 7, Іваньківської ОТГ – 7, с. Поташ – 54, с. Роги – 1, с. Молодецьке – 77, іногородні – 16, с. Дзензелівка – 260, с. Вікторівка – 32, с. Добра – 1, с. Нестерівка – 2, с. Паланочка – 1, с. Русалівка  – 3, с. Попівка – 3, с. Чорна Кам’янка – 1, с. Подібна – 5, с. Кищенці – 4, с. Харківка – 1, с. Кривець - 1.   

Порушувались у розрізі питань: соціального захисту – 55, праці і заробітної плати – 1, охорони здоров’я – 7, комунального господарства – 14, житлової політики – 3, аграрної політики та врегулювання земельних відносин – 29, діяльності органів місцевого самоврядування – 7, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 8, діяльність органів виконавчої влади – 8, діяльність підприємств та установ – 9, захист прав дітей – 7, будівництво – 7, діяльність об’єднань громад – 1, екологія та природні ресурси – 4, культури – 1, транспорт і зв’язок – 3, освіти – 2, забезпечення дотримання законності – 1, інші – 16.

Впродовж звітного періоду у районній державній адміністрації розглянуто звернення пільгових категорій громадян, а саме: 2 звернення від жінки, якій присвоєно почесне звання України «Мати – героїня», від багатодітних сімей  та  одиноких матерів – 12, робітників – 4, учасників бойових дій – 4, безробітних – 3, від інвалідів – 15, від пенсіонерів, дітей війни, ветеранів праці – 35.

Також приділяється особлива увага організації особистих прийомів громадян, під час яких протягом 9 місяців 2020 року розглянуто 25 звернень, що на 15 менше, ніж за відповідний період минулого 2019 року (40 звернень). На особистому прийомі громадян головою районної державної адміністрації розглянуто 21 звернення громадян, заступником голови районної державної адміністрації розглянуто – 4. З них 6 звернень – вирішено позитивно, на 18 – дано роз’яснення, 1– направлено для розгляду за належністю. Голова, заступник голови районної державної адміністрації, керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації дотримуються затверджених графіків прийому громадян.

У районній державній адміністрації не зафіксовано порушень строків розгляду та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються  керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Заявників завжди повідомляють про результати розгляду у встановлений законодавством термін або відповідно до встановленого терміну, визначеного у резолюціях голів обласної та районної державних адміністрацій.

Упродовж звітного періоду на розгляд до районної державної адміністрації з органів влади вищого рівня надійшло 98 звернень громадян, що на 1 менше, ніж за відповідний період 2019 року (99 звернень) і у загальному становить 69 % від загальної кількості звернень громадян, що зареєстровані в районній державній адміністрації за 9 місяців 2020 року.

 

Кількість звернень, розглянутих у районній державній адміністрації

за  9 місяців 2020 року з органів влади вищого рівня у порівнянні з відповідними періодами 2018-2020 років

 

 

З Урядової «гарячої лінії» від жителів району зареєстровано 86 звернень, в яких були порушені наступні питання: призначення і виплата субсидій та пільг, соціальних допомог, надання матеріальної допомоги, комунальні та земельні питання, надання матеріальної допомоги, про сприяння у виплаті коштів орендної плати, щодо будівництва та ремонту дороги, щодо відновлення послуги водопостачання, про сприяння у припиненні застосування гербіцидів, що отруює бджіл та ін. Усі звернення розглянуто у встановлені терміни. Із 86 звернень: 34 - вирішено позитивно, на 50 – дано роз’яснення, 2 - направлені для розгляду за належністю.

Протягом звітного періоду в районну державну адміністрацію надійшло 9 колективних звернень, що на 1 більше, ніж за 9 місяців 2019 року(8 звернень)  від жителів сіл Поташ та Дзензелівка щодо переливу рідкого аміаку на території ДП ДАК «Хліб України Потаське ХПП» та щодо проведення позачергової сесії Дзензелівської сільської ради; жителів смт. Маньківка щодо роботи КНП «Маньківський ЦПСМД» та виділення коштів на придбання тканини для пошиття театральних костюмів, щодо правомірності діяльності скотобійні; жителів с. Молодецьке щодо привласнення земель запасу; жителів с. Вікторівка щодо діяльності сільського голови; жителів с. Поташ про вжиття заходів щодо надання якісної послуги водопостачання.

На виконання вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян» на офіційному сайті райдержадміністрації запроваджено рубрику «Інтернет приймальня звернень громадян». Упродовж звітного періоду  електронних звернень не надходило.

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» розпорядженням Маньківської районної державної адміністрації від 16 травня 2017 року № 134 створено постійно діючу комісію при районній державній адміністрації з питань розгляду звернень громадян. За 9 місяців 2020 року проведено 5 засідань комісії. Також за 9 місяців 2020 року проведено 9 днів контролю.

У районній державній адміністрації запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.

За звітний період вивчено стан справ із розгляду звернень громадян  та надано методичну і практичну допомогу з цих питань 8 структурним підрозділам районної державної адміністрації, а саме: службі у справах дітей, архівному відділу, управлінню соціального захисту населення,  фінансовому управлінню, сектору культури, молоді та спорту районної державної адміністрації відділу будівництва, інфраструктури, енергетики та житлово-комунального господарства та відділу освіти, сектору розвитку територій, охорони довкілля та цивільного захисту районної державної адміністрації. За результатами перевірок складено відповідні довідки з рекомендаціями та пропозиціями щодо усунення виявлених недоліків у роботі із зверненнями громадян та направлено їх до безпосередніх виконавців.

Робота із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі в районній державній адміністрації.