наверх ⇑

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян за ІІ квартал 2020 року

За І півріччя 2020 року до районної державної адміністрації надійшло 87 звернень громадян, з них 74 - письмових, у тому числі з обласного контактного центру - 59, 11 - зареєстрованих на особистому прийомі голови та заступника голови районної державної адміністрації, 2 - зареєстровані по телефонному зв’язку «Гаряча лінія» райдержадміністрації. Станом на 01.07.2020 конституційним правом на звернення скористалися 457 громадян, що на 288 більше, ніж за відповідний період 2019 року (169 громадян).

Загальна кількість звернень  до районної державної адміністрації

за І півріччя 2020 року у порівнянні з 2019 роком.

За 1 півріччя 2020 року у абсолютних цифрах розглянуто звернень жителів: селища Маньківка – 57, Буцької ОТГ – 3, Іваньківської ОТГ – 2, с. Поташ – 32, с. Роги – 1, с. Молодецьке – 75, іногородні – 12, с. Дзензелівка – 256, с. Вікторівка – 5, с. Добра – 1, с. Нестерівка – 2, с. Паланочка – 1, с. Русалівка  – 3, с. Попівка – 2, с. Чорна Кам’янка – 1, с. Подібна – 2, с. Кищенці – 2.      

Порушувались у розрізі питань: соціального захисту – 40, праці і заробітної плати – 1, охорони здоров’я – 5, комунального господарства – 7, аграрної політики та врегулювання земельних відносин – 19, діяльності органів місцевого самоврядування – 4, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 5, діяльність органів виконавчої влади – 3, діяльність підприємств та установ – 6, захист прав дітей – 4, будівництво – 5, діяльність об’єднань громад – 1, екологія та природні ресурси – 2, культури – 1, транспорт і зв’язок – 1, інші – 8.

Впродовж звітного періоду у районній державній адміністрації розглянуто звернення пільгових категорій громадян, а саме: 2 звернення від жінки, якій присвоєно почесне звання України «Мати – героїня», від багатодітних сімей  та  одиноких матерів – 8, робітників – 1, учасників бойових дій – 2, безробітних – 2, від інвалідів – 10, від пенсіонерів, дітей війни, ветеранів праці – 23.

Також приділяється особлива увага організації особистих прийомів громадян, під час яких протягом І півріччя 2020 року розглянуто 11 звернень, що на 20 менше, ніж за відповідний період минулого 2019 року (31 звернення). На особистих прийомах громадян головою районної державної адміністрації розглянуто 8 звернень, заступником голови районної державної адміністрації розглянуто 3 звернення. З них 1 звернення – вирішено позитивно, на 7 – дано роз’яснення, 2 – на розгляді, 1– направлено для розгляду за належністю. Голова, заступник голови районної державної адміністрації, керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації дотримуються затверджених графіків прийому громадян.

У районній державній адміністрації не зафіксовано порушень строків розгляду та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються  керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Заявників завжди повідомляють про результати розгляду у встановлений законодавством термін або відповідно до встановленого терміну, визначеного у резолюціях голів обласної та районної державних адміністрацій.

Упродовж звітного періоду на розгляд до районної державної адміністрації з органів влади вищого рівня надійшло 68 звернень громадян, що на 7 більше, ніж за відповідний період 2019 року (61 звернення) і у загальному становить 78% від загальної кількості звернень громадян, що зареєстровані в районній державній адміністрації впродовж І півріччя 2020 року.

Кількість звернень, розглянутих у районній державній адміністрації

за  І півріччя 2020 року з органів влади вищого рівня у порівнянні з 2019 роком.

З Урядової «гарячої лінії» від жителів району зареєстровано 59 звернень, в яких були порушені наступні питання: призначення і виплата субсидій та пільг, соціальних допомог, надання матеріальної допомоги, комунальні та земельні питання, надання матеріальної допомоги, про сприяння у виплаті коштів орендної плати, щодо будівництва та ремонту дороги, щодо відновлення послуги водопостачання, про сприяння у припиненні застосування гербіцидів, що отруює бджіл. Усі звернення розглянуто у встановлені терміни. Із 59 звернень: 22 - вирішено позитивно, на 32 – дано роз’яснення, 2 - направлені для розгляду за належністю, 3 – перебуває на розгляді.

Протягом звітного періоду в районну державну адміністрацію надійшло 5 колективних звернень громадян, що на 1 більше, ніж за 1 півріччя 2019 року (4 звернення) від жителів сіл Поташ та Дзензелівка щодо переливу рідкого аміаку на території ДП ДАК «Хліб України Потаське ХПП» та щодо проведення позачергової сесії Дзензелівської сільської ради; жителів смт. Маньківка щодо роботи КНП «Маньківський ЦПСМД» та виділення коштів на придбання тканини для пошиття театральних костюмів, жителів с. Молодецьке щодо привласнення земель запасу.

Кількість колективних звернень громадян, розглянутих у районній державній адміністрації за І півріччя 2020 року.

 

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» розпорядженням Маньківської районної державної адміністрації від 16 травня 2017 року № 134 створено постійно діючу комісію при районній державній адміністрації з питань розгляду звернень громадян. Протягом І півріччя 2020 року проведено 3 засідання комісії. Також протягом І півріччя 2020 року проведено 6днів контролю.

Керівниками структурних підрозділів за I півріччя 2020 року розглянуто 35 звернень, з них на особистих прийомах - 14 звернень та 21 - письмове звернення громадян. Найбільше звернень зареєстровано в управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації – 22. Усі звернення постійно аналізуються та розглянуті без порушення термінів.

Впродовж звітного періоду до сільських, селищної рад надійшло 188 звернень, що на 42 зверненя більше ніж у 2019 році (146 звернень), із них 105 – письмових, 83 - на особистих прийомах. Найбільше звернень зареєстровано у Маньківській селищній раді, Паланоцькій сільській раді, а найменше – у Нестерівській  та Харківській сільських радах.

 

Розподіл звернень по селищній та сільським радам

 за І півріччя 2020 року.

У районній державній адміністрації запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.

За звітний період вивчено стан справ із розгляду звернень громадян  та надано методичну і практичну допомогу з цих питань 7 структурним підрозділам районної державної адміністрації, а саме: службі у справах дітей, архівному відділу, управлінню соціального захисту населення,  фінансовому управлінню, сектору культури, молоді та спорту районної державної адміністрації, сектору містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства та відділу освіти районної державної адміністрації. За результатами перевірок складено відповідні довідки з рекомендаціями та пропозиціями щодо усунення виявлених недоліків у роботі із зверненнями громадян та направлено їх до безпосередніх виконавців.

Робота із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі в районній державній адміністрації.