наверх ⇑

28 липня відбулося чергове засідання колегії райдержадміністрації

28 липня голова райдержадміністрації Ігор Віштак провів розширене засідання колегії райдержадміністрації.

Участь в роботі колегії взяли керівництво райдержадміністрації, районної ради, начальники управлінь та структурних підрозділів райдержадміністрації, керівники установ та організацій району, сільські та селищні голови, представник ЗМІ, громадськість. 

Колегією розглянуто наступні питання порядку денного: про стан роботи відділу з питань адміністративних послуг райдержадміністрації; про стан кадрової роботи та дотримання законодавства про державну службу в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації; про стан виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади у виконкомі Кривецької сільської ради.

 З першого питання порядку денного присутніх інформувала начальник відділу з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації Інна Димитрова. Вона зазначила, що відділ здійснює державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та  реєстрацію речових прав на нерухоме майно на відповідній території, надає послуги Державної міграційної служби, відділу Держземгеокадастру в районі, відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства, служби у справах дітей, управління Держпродспоживслужби у районі, управління соціального захисту населення  РДА.

    Також вона  повідомила, що укладено угоди з державними підприємствами «Інформаційно-ресурсний центр» та «Національні інформаційні системи»  щодо отримання доступу  державних реєстраторів до Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб-підприємців та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

  Поряд з цим  вона наголосила, що з 01.01.2016 з набранням  чинності ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб осіб-підприємців та громадських формувань » та ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»  внесено зміни щодо ведення реєстраційних дій у сфері державної реєстрації, а саме:  проведення державної  реєстрації здійснюють реєстратори органів місцевого самоврядування, районні державні адміністрації,    нотаріуси. В зв’язку з цим знято  повноваження з органів юстиції у сфері державної реєстрації.  Районне управління юстиції взагалі ліквідовано.

   Інна Димитрова зазначила що для якісного та в повному обсязі надання адміністративних послуг через ЦНАП розроблено і затверджено інформаційні та технологічні картки   Держгеокадастру, Державної міграційної служби, державного  реєстратора  з реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та державного  реєстратора   з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства, служби у справах дітей, управління Держпродспоживслужби у районі, управління соціального захисту населення РДА, в яких відображено місцезнаходження центру, графік роботи, перелік документів, які потрібні для надання адмінітративної послуги, зразки заяв.

 Також вона зазначили, що за період січень- червень відділом було надано 4165 послугта за період квітень–червень 2016 року від надання адміністративних послуг  до місцевого  бюджету надійшло 73,7 тис. грн.

Голова райдержадміністрації Ігор Віштак відзначив добру роботу працівників ЦНАПу та зауважив, що ЦНАП вийшов на належний рівень роботи, якісно та вчасно надаються всі послуги, затверджено зручний для людей графік роботи.

 Доповнила інформацію доповідача головний спеціаліст Маньківського районного сектора Державної міграційної служби Катерина Рябошапко коротко зупинившись на видах послуг, які можуть отримати  громадяни.

Долучився до обговорення даного питання головний спеціаліст з інформаційних технологій та захисту інформації відділу Держгеокадастру у Маньківському районі Умєренков Віталій зазначивши, що у I півріччі 2016 року було здійснено державну реєстрацію 306 земельних ділянок та надано 2403 адміністративних послуг. Також зазначив, що за I півріччя 2016 року до місцевого бюджету Маньківської селищної ради за надання адміністративних послуг надійшло коштів в сумі 93435,10 грн.  У своєму виступі Віталій Умєрєнков  довів до відома усіх учасників засідання, що створена Публічна кадастрова карта України, де всі дані про земельну ділянку є прозорими. Такий крок є великим досягненням у сфері земельних відносин, що дозволить остаточно сформувати кадастрову карту та підвищити гарантії прав власності на землю. Побудова сучасної кадастрової карти дозволяє суттєво скоротити строки проведення операцій із землею та зменшити витрати громадян.

 Із доповіддю щодо стану кадрової роботи та дотримання законодавства про державну службу в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації виступила головний спеціаліст відділу юридичного та кадрового забезпечення апарату райдержадміністрації Тетяна Черній. Вона довела до відома присутніх, що за  шість місяців 2016 року відділом юридичного та кадрового забезпеченням апарату райдержадміністрації  підготовлено з кадрових питань – 78  розпоряджень, 10 – наказів райдержадміністрації про відрядження, проведено чотири засідання конкурсної комісії на заміщення вакантних посад, проведена щорічна оцінка виконання державними службовцями своїх посадових обов’язків у  підсумках роботи за 2015 рік та  щорічний Всеукраїнський конкурс «Кращий державний службовець 2016». Також вона зазначила, що впроваджено в дію норми Закону України «Про державну службу», що набрав чинності 1 травня 2016 року та  вживаються і проводяться заходи відповідно до чинного законодавства.

             Під постійною увагою райдержадміністрації знаходиться питання навчання державних службовців за спеціальністю “Магістр державного управління” в Дніпропетровському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України.

          Значна увага приділяється підвищенню кваліфікації державних службовців.

Насамкінець розглянули питання про стан виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади у виконкомі Кривецької сільської ради, щодо якого інформував Кривецький сільський голова Віктор Слюсаренко. З означеного питання члени колегії взяли до уваги змістовний виступ голови   та затвердили ряд протокольних доручень, спрямованих на вдосконалення роботи виконкому.

Завершуючи засідання колегії, голова райдержадміністрації акцентував увагу на необхідності проведення у населених пунктах та поза їх межами заходів з  благоустрою до 25-річчя Незалежності України, на організації та проведенні заходів до Дня Незалежності України у кожному населеному пункті району. Також він наголосив сільським та селищним головам на важливості проведення заходів з популяризації контрактної служби в Збройних Силах України та дав доручення взяти під особистий контроль визначення місць забору води  на випадок пожеж у зв’язку із підвищенням ризику їх виникнення. 

За підсумками колегії прийняті відповідні рішення та надано доручення.