Загальні рекомендації при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
Перед початком роботи з Реєстром
- потрібно отримати електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП) в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (далі – АЦСК). Перелік АЦСК можна переглянути за посиланням: http://czo.gov.ua/status-ecp;
- потрібно мати персональну електронну поштову скриньку (у разі відсутності персональної електронної поштової скриньки потрібно її створити). Рекомендуємо у назві поштової скриньки не використовувати символи “-”, “_”. Також не рекомендується використовувати поштові скриньки, розташовані у домені RU (наприклад: хххххх@mail.ru);
- для коректної роботи з Реєстром рекомендуємо використовувати інтернет-браузер Google Chrome останньої версії. Для встановлення інтернет-браузера Google Chrome Ви можете перейти за посиланням: https://www.google.com/chrome/browser/desktop/index.html.
Початок роботи з Реєстром
- необхідно перейти на сторінку входу до Реєстру за посиланням: https://portal.nazk.gov.ua/login;
- правильно обрати АЦСК, який Вам видав ЕЦП, зі списку, обрати файл ключа та ввести пароль особистого ключа ЕЦП, натиснути “Увійти”;
- при реєстрації обов’язково слід перевірити правильність Ваших даних, а саме П.І.Б. (має бути українською) та ІПН. У разі виявлення розбіжностей необхідно припинити реєстрацію та звернутись до АЦСК, який Вам видав ЕЦП (отримати новий ключ з правильними даними) та здійснити реєстрацію з новим ключем;
- при реєстрації правильно вказуйте адресу персональної електронної поштової скриньки (на цю адресу буде направлено лист підтвердження реєстрації) та Ваш номер телефону (у Реєстрі використовується адреса електронної пошти, яку Ви вказуєте при реєстрації і яка не залежить від адреси, вказаної Вами при отриманні ЕЦП);
- для завершення реєстрації необхідно увійти до Вашої поштової скриньки (вказаної при реєстрації), відкрити електронний лист “Підтвердження реєстрації у Єдиному Державному Реєстрі Декларацій” та перейти за посиланням. Якщо у вхідній пошті немає листа підтвердження реєстрації перевірте папку “Спам”.