Шановні клієнти державної служби зайнятості!
Незважаючи на введення карантину та встановлення обмежувальних заходів з метою захисту вашого здоров’я, державна служба зайнятості як система державних установ продовжує працювати в штатному режимі.
Маньківська районна філія Черкаського обласного центру зайнятості зайнятості організовує свою роботу з урахуванням прийнятих рішень Уряду та рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо запобігання поширенню епідемії, спричинених коронавірусом COVID-19.
Ми запроваджуємо на період карантину тимчасові особливості обслуговування клієнтів нашою Маньківською районною філією Черкаського ОЦЗ:
- прийом документів від клієнтів, у тому числі для фіксації наміру клієнта бути зареєстрованим як безробітним, здійснюється засобами електронного зв’язку або через скриньки для прийому кореспонденції, що розміщені у центрі зайнятості. Опрацювання документів проходить щоденно, за результати чого з вами зв’язується фахівець центру зайнятості, який спеціалізується на питанні, що вас цікавить. Звертаємо увагу, що вам необхідно обов’язково надати центру зайнятості актуальні контактні дані, за якими ви перебуваєте на постійному зв’язку
- на виконання рішення Уряду кількість клієнтів, які можуть одночасно перебувати у приміщенні центру зайнятості, становить не більше 10 осіб
Якщо ви вже зареєстровані як безробітний:
✅кар’єрний радник з вами комунікує засобами телефонного чи електронного зв’язку відповідно до наданих вами контактів при реєстрації. Якщо ваші контакти змінилися або ви хочете їх актуалізувати, рекомендуємо зв’язатися з вашим кар’єрним радником.
✅на період карантину віддається перевага взаємодії з кар’єрним радником без відвідування центру зайнятості, тобто у дистанційному режимі телефоном (0474862506 або 0474861645) чи через електронну пошту ([email protected]). Саме таким чином ви можете отримувати консультації та відповіді на ваші запитання