Звіт про стан роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2018 року
За І півріччя 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 79 звернень громадян, з них 65 - письмові, у тому числі з обласного контактного центру - 37, 14 - зареєстровані на особистому прийомі у першого заступника голови районної державної адміністрації. З телефонного зв’язку «Гаряча лінія» звернень не надходило. Станом на 02.07.2018 конституційним правом на звернення скористалися 139 громадян, що на 349 менше, ніж за відповідний період 2017 року ( 488 громадян).
Загальна кількість громадян, які звернулися до районної державної адміністрації за І півріччя 2018 року
У абсолютних цифрах розглянуто звернень жителів: селище Маньківка – 23, с. Поташ – 10, с. Молодецьке – 5, с. Кривець – 5, іногородні – 4, с. Дзензелівка - 4, смт Буки – 4, с. Роги – 4, с. Подібна -3, с. Іваньки –3,с. Кищенці – 4, с. Філіція – 2, с. Вікторівка – 2, с. Добра – 2, с. Нестерівка -1, с. Кути – 1, с. Харківка – 1, с. Паланочка – 1.
Порушувались у розрізі питань: соціального захисту – 35, комунального господарства - 12, аграрної політики та врегулювання земельних відносин – 8, діяльності місцевого самоврядування – 5, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 2, фінансової, податкової, митної політики – 1, культури – 1, житлової політики – 1, охорони здоров’я – 1,інші - 13.
Впродовж звітного періоду у районній державній адміністрації розглянуто звернення пільгових категорій громадян, а саме: 4 звернення від учасників бойових дій, багатодітних сімей – 8, одиноких матерів – 2, безробітних – 4, від інвалідів загального захворювання – 12, від пенсіонерів, дітей війни, ветеранів праці – 35.
Також приділяється особлива увага організації особистих прийомів громадян, під час яких протягом січня – червня 2018 року розглянуто 14 звернень, що на 40 менше, ніж за відповідний період минулого 2017 року (54 звернення). На особистому прийомі у першого заступника голови районної державної адміністрації розглянуто 14 звернень, з них – 2 задоволено та 12 – надано роз'яснення.
У районній державній адміністрації не зафіксовано порушень строків розгляду та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Заявників завжди повідомляють про результати розгляду у встановлений законодавством термін або відповідно до встановленого терміну, визначеного у резолюціях голів обласної та районної державних адміністрацій.
Упродовж звітного періоду на розгляд до районної державної адміністрації з органів влади вищого рівня надійшло 45 звернень громадян, що на 30 менше, ніж за відповідний період 2017 року (75 звернень) і у загальному становить 57% від загальної кількості звернень громадян, що зареєстровані в районній державній адміністрації впродовж 6 місяців 2018 року.
З Урядової «гарячої лінії» від жителів району зареєстровано 37 звернення, в яких були порушені наступні питання: призначення і виплата субсидій, надання матеріальної допомоги, комунальні та земельні питання. Усі звернення розглянуто у встановлені терміни. Із 37 звернень - 20 вирішено позитивно, на 15 – надано роз’яснення, 2 – перебувають у розгляді.
Протягом звітного періоду у районну державну адміністрацію надійшло 6 колективних звернень, що на 14 менше, ніж за І півріччя 2017 року (20 звернень) від жителів селища Маньківка, с. Добра, с. Кути щодо ремонту або заміни каналізаційного обладнання в будинку, поліпшенні умов в терапевтичному відділенні Маньківської центральної районної лікарні, сприянні у поверненні земельних ділянок, встановленні причин загибелі бджіл та обсягу нанесених збитків.
Кількість колективних звернень громадян, розглянутих в районній державній адміністрації
за січень-червень 2018 року
Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» розпорядженням Маньківської районної державної адміністрації від 16 травня 2017 року № 134 створено постійно діючу комісію при районній державній адміністрації з питань розгляду звернень громадян. Проведено 6 засідань комісії, на порядок денний винесено 10 питань.
Проведено 6 днів контролю.
У районній державній адміністрації запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.
За звітний період вивчено стан справ із розгляду звернень громадян та надано методичну і практичну допомогу з цих питань 8 структурним підрозділам районної державної адміністрації, а саме: відділу культури районної державної адміністрації, управлінню соціального захисту населення районної державної адміністрації, управлінню агропромислового та економічного розвитку районної державної адміністрації, архівному сектору районної державної адміністрації, відділу освіти районної державної адміністрації, фінансовому управлінню районної державної адміністрації, відділу містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства районної державної адміністрації, службі у справах дітей районної державної адміністрації. Також здійснено 5 перевірок делегованих повноважень щодо розгляду звернень громадян у 5 виконавчих комітетах сільських рад – Кривецької, Іваньківської, Чорнокам’янської та Маньківської, Буцької селищних рад.
За результатами перевірок складено відповідні довідки з рекомендаціями та пропозиціями щодо усунення виявлених недоліків у роботі із зверненнями громадян та направлено їх до безпосередніх виконавців.
У структурних підрозділах впродовж звітного періоду розглянуто 58 звернень, із них 34 – письмові, 24 – на особистих прийомах. Найбільше звернень зареєстровано в управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації – 39.
Впродовж звітного періоду до сільських, селищних рад надійшло 172 звернення, із них 88 – письмові, 84 - на особистих прийомах. Найбільше звернень зареєстровано у Молодецькій сільській раді, а найменше – у Попівській та Нестерівській сільських радах.
Робота із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі в районній державній адміністрації.